Show simple item record

The family environment as factor contributing to the manifestation of bullying behaviors within the school environment for aged pupils 14 to 16 years in Heraklion of Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπανικολάου, Μαρίαel
dc.creatorΧατζηκοσμά, Θωμαήel
dc.creatorPapanikolaou, Mariaen
dc.creatorChatzikosma, Thomaien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:41:03Z
dc.date.available2016-03-15T12:41:03Z
dc.date.issued2010-07-09T13:12:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/999
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το εμπειρικό. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας περιγράφεται η εφηβική ηλικία και οι αλλαγές που συντελούνται κατά τη διάρκειά της στον έφηβο. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται ο θεσμός της οικογένειας και του σχολείου, ο ρόλος που διαδραματίζει ο καθένας στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του ατόμου, καθώς και οι επιπτώσεις της μεταξύ τους αλληλεπίδρασης στο άτομο. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι θεωρητικές αποσαφηνίσεις αναφορικά με τον σχολικό εκφοβισμό και τις μορφές με τις οποίες εμφανίζεται, τους παράγοντες που επηρεάζουν την εκδήλωσή του και τις επιδράσεις που παρατηρούνται στο άτομο από την εμπλοκή του σε τέτοιου είδους περιστατικά. Επίσης, αναφέρονται ορισμένα προγράμματα παρέμβασης που έχουν δημιουργηθεί για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφονται διεξοδικά το αντικείμενο και οι στόχοι της έρευνας, οι υποθέσεις εργασίας, καθώς και η μεθοδολογία, η οποία χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων. Επιπλέον, αναφέρονται οι δυσκολίες που παρουσιάστηκαν κατά την περίοδο πραγματοποίησης της έρευνας και τα ηθικά ζητήματα που ανέκυψαν. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και οι συσχετίσεις των εξαρτημένων μεταβλητών. Στο έκτο κεφάλαιο παρατίθεται η ανάλυση των περιγραφικών δεδομένων και των συσχετίσεων, τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας και οι προτάσεις που προέκυψαν έπειτα από αυτήν.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο οικογενειακό περιβάλλον ως παράγοντας που συμβάλλει στην εκδήλωση συμπεριφορών εκφοβισμού (bullying) στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος, σε μαθητές ηλικίας 14 έως 16 ετών στο Ηράκλειο Κρήτης.el
dc.titleThe family environment as factor contributing to the manifestation of bullying behaviors within the school environment for aged pupils 14 to 16 years in Heraklion of Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπανικολάου, Μαρίαel
heal.creatorNameΧατζηκοσμά, Θωμαήel
heal.creatorNamePapanikolaou, Mariaen
heal.creatorNameChatzikosma, Thomaien
heal.publicationDate2010-07-09T13:12:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/999
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το εμπειρικό. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας περιγράφεται η εφηβική ηλικία και οι αλλαγές που συντελούνται κατά τη διάρκειά της στον έφηβο. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται ο θεσμός της οικογένειας και του σχολείου, ο ρόλος που διαδραματίζει ο καθένας στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του ατόμου, καθώς και οι επιπτώσεις της μεταξύ τους αλληλεπίδρασης στο άτομο. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι θεωρητικές αποσαφηνίσεις αναφορικά με τον σχολικό εκφοβισμό και τις μορφές με τις οποίες εμφανίζεται, τους παράγοντες που επηρεάζουν την εκδήλωσή του και τις επιδράσεις που παρατηρούνται στο άτομο από την εμπλοκή του σε τέτοιου είδους περιστατικά. Επίσης, αναφέρονται ορισμένα προγράμματα παρέμβασης που έχουν δημιουργηθεί για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφονται διεξοδικά το αντικείμενο και οι στόχοι της έρευνας, οι υποθέσεις εργασίας, καθώς και η μεθοδολογία, η οποία χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων. Επιπλέον, αναφέρονται οι δυσκολίες που παρουσιάστηκαν κατά την περίοδο πραγματοποίησης της έρευνας και τα ηθικά ζητήματα που ανέκυψαν. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και οι συσχετίσεις των εξαρτημένων μεταβλητών. Στο έκτο κεφάλαιο παρατίθεται η ανάλυση των περιγραφικών δεδομένων και των συσχετίσεων, τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας και οι προτάσεις που προέκυψαν έπειτα από αυτήν.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΤο οικογενειακό περιβάλλον ως παράγοντας που συμβάλλει στην εκδήλωση συμπεριφορών εκφοβισμού (bullying) στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος, σε μαθητές ηλικίας 14 έως 16 ετών στο Ηράκλειο Κρήτης.el
heal.titleThe family environment as factor contributing to the manifestation of bullying behaviors within the school environment for aged pupils 14 to 16 years in Heraklion of Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά εκφοβισμού, μπούλινγκ, οικογένεια, σχολείοel
heal.keywordbullying, family, schoolen
heal.advisorNameΚούτρα, Κλειώel
heal.advisorNameKoutra, Kleioen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)