Teicrete Institutional Repository: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 2001-2020 από 10897
-
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης Δήμου Ιεράπετρας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-01Ο Δήμος Ιεράπετρας, τόσο λόγο της γεωγραφικής του θέσης όσο και λόγο του εύκρατου κλίματος που επικρατεί, αποτελεί πόλο τουριστικής έλξης καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο σκοπό την ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση συστήματος συλλογής δεδομένων απομακρυσμένων αισθητηρίων και ελέγχου απομακρυσμένων ηλεκτρονόμων, μέσω ασύρματων τεχνολογιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-01Η παρούσα πτυχιακή εργασία, πραγματεύεται ένα νέο αντικείμενο που έχει μπει στη καθημερινότητα του ανθρώπου και απ’ ότι φαίνεται, πρόκειται να μείνει. Αφορά το διαδίκτυο των πραγμάτων (ΔτΠ – Internet of Things IoT) που ... -
Η παραοικονομία στο χώρο της υγείας στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-01Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία, επιχειρεί να παρουσιάσει το φαινόμενο της παραοικονομίας στο χώρο της υγείας στην Ελλάδα. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της διάρθρωσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας, καθώς και το πώς ... -
Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση των τουριστικών προορισμών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30Στην παρούσα πτυχιακή μελετάται ο βαθμός συμβολής των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση τουριστικών επιλογών. Για την επίτευξη του ανώτερου σκοπού η παρούσα εργασία απαρτίζεται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ... -
Logistics-εφοδιαστική αλυσίδα και η δράση της στον τομέα της υγείας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για μεγάλο χρονικό διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. ... -
Το τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30Στο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση ... -
Καλύτερη δημόσια ασφάλεια με έξυπνα φώτα: η περίπτωση του Κούλε.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23Οι εφαρμογές του Ίντερνετ των Πραγμάτων (IoT) έχουν προσφέρει καινοτόμα εργαλεία και αμέτρητες ευκαιρίες για την προώθηση νέων πρωτοβουλιών στις έξυπνες πόλεις. Το IoT παρέχει τα μέσα για την απομακρυσμένη παρακολούθηση, ... -
Αξιολόγηση τεχνικών ηχογράφησης μουσικού ντοκιμαντέρ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-29Σκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής, είναι η αξιολόγηση των τεχνικών ηχογράφησης που χρησιμοποιούνται στην κινηματογραφική φόρμα που ονομάζεται Mουσικό Nτοκιμαντέρ, μέσω της σύγκρισης μεταξύ τους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω ... -
Αυτόματη μίξη ηχογραφήσεων παραγόμενες από χρήστες που παρακολουθούν το ίδιο δημόσιο γεγονός.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-29Η εργασία αυτή προτείνει τρόπους για τη συνδυαστική αξιοποίηση της ακουστικής πληροφορίας από καταγραφές παραγόμενες από χρήστες φορητών συσκευών (User Generated Recordings – UGRs) που παρακολουθούν το ίδιο δημόσιο γεγονός. ... -
Βιντεοσκόπηση και πολυκάναλη μίξη ήχου μουσικής παράστασης στο θέατρο Ερωφίλη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-29Η ζωντανή εκτέλεση της μουσικής στο κοινό πάντα βρίσκεται στο επίκεντρο της μουσικής τέχνης και δημιουργίας. Η έννοια της «μουσικής συναυλίας» έχει περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης ενώ μπορεί να έχει διάφορες μορφές. ... -
Τεχνικές άμεσης επιτυχημένης πώλησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, και ιδίως της διαδικασίας λήψης αποφάσεων αναφορικά με την αγορά προϊόντων, έχει ύψιστη σημασία τόσο για τη βιομηχανία όσο και για την ακαδημαϊκή κοινότητα. Επιτρέπει ... -
Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Οι δημόσιες σχέσεις είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην επιτυχία των επιχειρήσεων και οργανισμών δεδομένου ότι επηρεάζουν και διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη του κοινού. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αφού πρώτα ορίσει τι ακριβώς ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ... -
Social media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Για τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό ... -
Ο τουρισμός αντιμέτωπος με την βιομηχανία τρόμου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται με σταθερά υψηλό ρυθμό την τελευταία δεκαετία στη σύγχρονη κοινωνία. Είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας που δίνει την δυνατότητα στον άνθρωπο να εξερευνήσει διάφορους προορισμούς ... -
Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ... -
H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ... -
Ανάδειξη και προβολή πολιτιστικών και φυσικών πόρων με τεχνικές τρισδιάστατης μοντελοποίησης χαμηλού κόστους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιαστούν πλήρως οι τεχνικές και οι μέθοδοι της τρισδιάστατης μοντελοποίησης. -
Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ... -
Νεοφυής επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικό περιβάλλον στην σύγχρονη κοινωνία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αποτελεί, δίχως αμφιβολία, ένα ανεπτυγμένο, πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο μοντέλο οικονομικής δραστηριότητας. Οι συνεχείς αλλαγές καθώς και οι καταιγιστικές εξελίξεις στην παγκόσμια ...