• Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πλέστη, Ελένη; Στάμου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-05-2013
    Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ...
  • Οι δυνατότητες των theme builders για το δημοφιλές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου wordpress. Σύγκριση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης τους στην κατασκευή ολοκληρωμένου ιστοχώρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελευθεριάδης, Αβραάμ; Τσικριτζή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015
    Ένα μεγάλο μέρος των ιστότοπων που κατασκευάζεται βασίζεται πλέον στα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου που επιτρέπουν στο χρήστη να διαχειρίζεται το δικτυακό του περιεχόμενο, όπως κείμενα, εικόνες, πίνακες κ.λπ., με ...
  • Οι επιπτώσεις της διαδικτυακής πειρατείας στη μουσική βιομηχανία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ζώτου, Έλενα Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2011
    Οι αναφορές στην ακόλουθη εργασία καλύπτουν ένα πολύ μικρό μέρος της κατανόησης της έννοιας της πνευματικής ιδιοκτησίας, τα όριά της και οι επιπτώσεις της εκμετάλλευσής της. Το θέμα της εργασίας είναι: «Οι επιπτώσεις της ...
  • Οι επιπτώσεις της νέας οικονομίας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάκη, Ζαχαρένια
    Επιβλέπων καθηγητής: Μπιτσάκη, Μαρίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-05-2012
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναλυθεί ο τομέας των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, να γίνει κατανοητός ο όρος Νέα Οικονομία εξετάζοντας πως δημιουργήθηκε, που στηρίζεται, ποιες είναι οι κυριότερες εφαρμογές της, ...
  • Οι καινοτομικές επιδόσεις των 25 Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης στον τομέα της πληροφορικής. Τελευταίες εξελίξεις και η θέση της Ελλάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βρεττού, Ρεγγίνα; Κατσαρού, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η πτυχιακή μας εργασία περιγράφει τις καινοτομικές επιδόσεις των 25 Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της πληροφορικής,τις τελευταίες εξελίξεις και τη θέση της Ελλάδας. Ειδικότερα θα αναλύσουμε τους δείκτες που ...
  • Οι όψεις της επιστήμης κατά το Μεσαίωνα και οι προϋποθέσεις της επιστημονικής επανάστασης – ανάπτυξη ιστοτόπου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουτράκη, Χαρίκλεια; Μαχαλιώτη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-05-2009
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα γίνει μία προσπάθεια να παρουσιαστούν οι εξελίξεις στον τομέα των επιστημών κατά τη διάρκεια του Μεσσαίωνα και να εξερευνηθούν οι συνθήκες, αλλά και οι προϋποθέσεις, κάτω από τις οποίες ...
  • Οι προοπτικές του σχεδιασμού ανταποκρινόμενων ιστοχώρων (Responsive Web Design) σε έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TVs).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Θάνου, Σωτηρία-Ευανθία; Κουτσιούμπα, Διαμαντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11
    Στη σύγχρονη εποχή, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί με ραγδαία ταχύτητα, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα χρήσης του Ίντερνετ όχι αποκλειστικά από τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές (Η/Υ) αλλά και από συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, ...
  • Οι σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων και η συμβολή τους στη μετεξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κολοκοτρώνη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο ΄΄Οι σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων και η συμβολή τους στη μετεξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας΄΄ εξετάζονται οι πιο βασικές και ευρέως γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικών ...
  • Οπτικοακουστικά συστήματα επικοινωνίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αποστολοπούλου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρκουλάκη, Ευτυχία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2011
    Η ραγδαία εξέλιξη των επικοινωνιών, με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί και θα απασχολήσει τον άνθρωπο στο μέλλον. Ο συνδυασμός αυτής της τεχνολογίας με τις νέες τεχνολογίες ραδιόφωνου ...
  • Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ...
  • Παραγωγή single στα πρότυπα της μουσικής βιομηχανίας για διαδικτυακή ακρόαση και διαμοιρασμό.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
    Συγγραφείς: Κολομβάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κεχράκος, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-27
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η παραγωγή ενός Single με διαδικασίες που θα προσεγγίζουν τα σύγχρονα πρότυπα της μουσικής βιομηχανίας. Περιέχει την ολοκληρωμένη παραγωγή ενός Single στο πρακτικό κομμάτι της, ...
  • Πολυμέσα. Παρουσίαση της ύλης ψηφιακά κυκλώματα Ι - ΙΙ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδάτος, Σπύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Σκοπός του είναι να εξηγήσει τα σημαντικότερα τμήματα του προγράμματος FRONT PAGE 2000 που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της πτυχιακής καθώς και να επισημάνει χρήσιμες παρατηρήσεις σε μεταγενέστερους χρήστες που έχουν ...
  • Προβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλευράκη, Αφροδίτη; Φοβάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2010
    Η εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια ...
  • Προοπτικές και εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκοσμιοποιημένη αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μανωλάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Χαλκιαδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το Internet και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε ένα νέο εργαλείο ανάπτυξης και εξέλιξης, ένα ισχυρό στρατηγικό πλεονέκτημα και γιατί όχι μια καινοτομία δραστηριοποίησης στο νέο φαινόμενο της «Νέας οικονομίας». Θα προσπαθήσουμε ...
  • Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιλιβίγκου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι ...
  • Στατιστική προσέγγιση και ανάλυση αξιολογήσεων στο internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δοξαστάκη, Ειρήνη; Καψοκέφαλου, Ασημίνα; Μπούκα, Ηρώ-Ανδριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το πολύ ενδιαφέρον θέμα της ποιότητας υπηρεσιών και της αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται παρουσίαση της έννοιας ...
  • Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπόμπορη, Όλγα-Σύλβια
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ...
  • Συγχρονισμός απομακρυσμένων εταίρων κατά τη διάρκεια μιας μουσικής σύμπραξης με τεχνολογίες νέφους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλαεντζής, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2014
    Τα τελευταία χρόνια οι μουσικοί εξερευνούν τρόπους συνεργασίας με απομακρυσμένα άτομα απ’ όλο τον κόσμο. Ενώ υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές και υπάρχοντα συστήματα διαδικτυακής μουσικής εκτέλεσης, αυτά κάποιες φορές είναι ...
  • Σχεδίαση και δημιουργία ενός λογισμικού πακέτου σε JAVA (Server-Client) για διαδικτυακή συνομιλία (chat).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μισεδάκης, Δημήτρης; Λυράκης, Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πετράκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η πτυχιακή έχει σχέση με τον προγραμματισμό και κυρίως με εφαρμογές διαδικτύου. Η εφαρμογή που εξετάζεται είναι μια απο τις διαδεδομένες δραστηριότητες στο χώρο των δικτύων που είναι η διαδικτυακή συνομιλία (chat). Για ...
  • Σχεδίαση και δημιουργία ιστοσελίδας Ε.Ε.Τ.Ε.Μ. π.τ. νομού ΛΑΣΙΘΙΟΥ, με βάση δεδομένων για αρχείο μελών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γραμματικάκη, Μαργαρίτα; Μπαγκέρη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Στεφανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2009
    Η πτυχιακή μας αναφέρεται στην δημιουργία ιστοσελίδας και βάσεων δεδομένων. Τα μέλη της ΕΕΤΕΜ επικοινωνούν μέσω της σελίδας μέσω κατάλληλων φορμών. Στέλνουν τις αιτήσεις τους και λαμβάνουν τις κατάλληλες πληροφορίες. Θα ...