• Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο ανάπτυξης και οι τραπεζικές συναλλαγές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κυπριωτάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2010
    Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθώ με το ηλεκτρονικό εμπόριο και την χρήση του στις Τραπεζικές συναλλαγές. Έτσι θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο, πως λειτουργεί, ποια είναι τα οφέλη του για μια επιχείρηση ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαλσαμοπούλου, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ...
  • Το ψηφιακό νόμισμα Bitcoin.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυρέλη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βάρδας, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-04-2015
    Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και η αύξηση του όγκου των διαδικτυακών συναλλαγών, οδήγησαν την οικονομία στη δημιουργία ψηφιακών νομισμάτων με σκοπό να γίνει μια μέθοδος αγοραπωλησίας, πληρωμών και συνεπώς μορφή ...
  • Τραπεζική και αξιοποίηση πρακτικών του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βαγιωνάκης, Κωνσταντίνος; Μαλεφιτσάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-01-2011
    Κύριο μέλημα αυτής της εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας του ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση του στις Τραπεζικές συναλλαγές, πως λειτουργεί, ποια είναι τα οφέλη του για μια επιχείρηση και πόσο σημαντική είναι η χρήση ...
  • Τρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντίδου, Μαρία; Κοντού, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Η εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα ...
  • Υλοποίηση πλατφόρμας ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γαβριλάκη, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-10-2014
    Η εργασία αυτή είναι το θεωρητικό μέρος της πτυχιακής που αντικείμενο της ήταν η σχεδίαση και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού Βιβλιοπωλείου. Για την υλοποίηση του καταστήματος αυτού θα χρησιμοποιηθεί το Microsoft Visual Studio, ...
  • Υλοποίηση πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σφακιανάκης, Νικόλαος; Φανταουτσάκης, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-02-2012
    Έχει να κάνει για μια δυναμική ιστοσελίδα στην οποία θα στηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίου υπολογιστών από το οποίο θα μπορούν οι πελάτες να προμηθεύονται προϊόντα από έτοιμους υπολογιστές μέχρι και το μικρότερο ...
  • Υλοποίηση συστήματος κρατήσεων για χρήση web και φορητές συσκευές με χρήση restful και ionic framework

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ιατράκη, Μαρία; Κίλα, Αντίνο; Kila, Antino; Πανταζέλος, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-24
    Η εφαρμογή που θα δημιουργηθεί εντάσσεται στην κατηγορία των eCommerce εφαρμογών. Ο όρος αναφέρεται σε εφαρμογές που στόχο έχουν το ηλεκτρονικό εμπόριο αγαθών., παρέχοντας όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες για την διεκπεραίωση ...
  • Ψηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσαρού, Γεωργία; Τάφα, Τζούλια-Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2015
    Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ...