Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 161-169 από 169
-
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο ανάπτυξης και οι τραπεζικές συναλλαγές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2010Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθώ με το ηλεκτρονικό εμπόριο και την χρήση του στις Τραπεζικές συναλλαγές. Έτσι θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο, πως λειτουργεί, ποια είναι τα οφέλη του για μια επιχείρηση ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ... -
Το ψηφιακό νόμισμα Bitcoin.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-04-2015Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και η αύξηση του όγκου των διαδικτυακών συναλλαγών, οδήγησαν την οικονομία στη δημιουργία ψηφιακών νομισμάτων με σκοπό να γίνει μια μέθοδος αγοραπωλησίας, πληρωμών και συνεπώς μορφή ... -
Τραπεζική και αξιοποίηση πρακτικών του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-01-2011Κύριο μέλημα αυτής της εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας του ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση του στις Τραπεζικές συναλλαγές, πως λειτουργεί, ποια είναι τα οφέλη του για μια επιχείρηση και πόσο σημαντική είναι η χρήση ... -
Τρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Η εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα ... -
Υλοποίηση πλατφόρμας ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-10-2014Η εργασία αυτή είναι το θεωρητικό μέρος της πτυχιακής που αντικείμενο της ήταν η σχεδίαση και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού Βιβλιοπωλείου. Για την υλοποίηση του καταστήματος αυτού θα χρησιμοποιηθεί το Microsoft Visual Studio, ... -
Υλοποίηση πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-02-2012Έχει να κάνει για μια δυναμική ιστοσελίδα στην οποία θα στηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίου υπολογιστών από το οποίο θα μπορούν οι πελάτες να προμηθεύονται προϊόντα από έτοιμους υπολογιστές μέχρι και το μικρότερο ... -
Υλοποίηση συστήματος κρατήσεων για χρήση web και φορητές συσκευές με χρήση restful και ionic framework
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-24Η εφαρμογή που θα δημιουργηθεί εντάσσεται στην κατηγορία των eCommerce εφαρμογών. Ο όρος αναφέρεται σε εφαρμογές που στόχο έχουν το ηλεκτρονικό εμπόριο αγαθών., παρέχοντας όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες για την διεκπεραίωση ... -
Ψηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2015Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ...