Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα
E - commerce as a tool of promoting products in Greece
View/ Open
Date
2016-05-18Author
Βαλσαμοπούλου, Αντωνία
Valsamopoulou, Antonia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει πληθώρα καταναλωτικών προϊόντων των οποίων αυξήθηκε η ζήτησή τους λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ευκολιών που οι εφαρμογές του μπορούν αν προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή – αγοραστή. Για την ολοκλήρωση της εργασίας αυτής, διενεργήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικών ελληνικών και ξένων αναφορών σχετικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έρευνα που πραγματοποιείται είναι δευτερογενής, διότι στηρίζεται σε ευρήματα ήδη υφιστάμενων ερευνών και δημοσιεύσεων. Στο 1ο κεφάλαιο αναφέρονται βασικές έννοιες σχετικά με το διαδίκτυο και τις αγορές μέσω αυτού. Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται τα γενικά στοιχεία για τις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων e-καταναλωτών, οι αντιλήψεις και οι προτιμήσεις τους, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Στο επόμενο κεφάλαιο (3ο), αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου (όπως εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ασφάλεια συναλλαγών), όπως επίσης και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαδικασίας αυτής και τέλος γίνεται λόγος για το ελληνικό ηλεκτρονικό λιανεμπόριο. This assignment deals with the electronic commerce, its development and generally its function as a tool of promotion consumer products in Greece. The main concern is that there are plenty of products whose demand has been increased because of e-commerce and the facilities it offers to consumers. Completing the present assignment, a literate review of the relevant Greek and foreign reports has been conducted referring the development of electronic commerce. The research that was carried out was a secondary one, because it is based on the existing research findings and other publications. The first chapter presents basic concepts on the internet and its new market aspects. The second chapter talks about the general information of online purchases in Greece, demographic characteristics of the Greek e-consumers and their perceptions and preferences, as well as the problems that the latter encounter when they make electronic transactions. In the next chapter 3rd there are presented the essential characteristics of electronic commerce (such as trustfulness, reliability and security of transactions) as well as the advantages and disadvantages of this procedure. Finally, we talk about the Greek electronic retail market.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info