Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "καταναλωτής"
Αποτελέσματα 1-20 από 61
-
Marketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011Η αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων ... -
Search engine marketing εφαρμογές. Ανάπτυξη και απήχηση ως διαφημιστικό μέσο. Έρευνα αποτελεσματικότητας, απόδοσης και χρήσης τόσο από το καταναλωτικό κοινό όσο και από τον εγχώριο εμπορικό κόσμο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετηθεί το search engine marketing και συγκεκριμένα οι εφαρμογές, η ανάπτυξη και η απήχησή του ως διαφημιστικό μέσο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και ... -
Αξιολόγηση της σημασίας της ετικέτας σε προϊόντα : η σχέση των καταναλωτών του Ηρακλείου, με τις ετικέτες του καφέ και οι παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή τους, για καφέ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-29Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια, προκύπτει από το ερώτημα κατά πόσο οι καταναλωτές, στο Ηράκλειο, Κρήτης, έχουν την ικανότητα να αξιολογήσουν ορθά την ποιότητα ενός προϊόντος, σε αυτή την περίπτωση, τον καφέ, ως ρόφημα και ... -
Απόψεις καταναλωτών για την επίδραση των πιστοποιήσεων στην αγορά ελαιόλαδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-14Η στροφή των καταναλωτών σε ποιοτικά τρόφιμα είναι πλέον εμφανής τα τελευταία χρόνια, με μεγάλο αριθμό ερευνών να έχουν πραγματοποιηθεί προκειμένου να εξετάσουν τους λόγους αυτής της μεταστροφής, τις αλλαγές στη συμπεριφορά ... -
Αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής (online) τουριστικής διαφήμισης και η επιρροή της στις αποφάσεις των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Ο βασικός στόχος της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διαφημιστικής αποτελεσματικότητας σε έναν από τους πιο σημαντικού κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό σε συνδυασμό με την σχετικά νέα μορφή ... -
Αποτύπωση οικονομικού κλίματος στον νομό Αττικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-16Η χρηματοπιστωτική κρίση, η οποία εκδηλώθηκε αρχικά στις ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2007 και επιδεινώθηκε ραγδαία το φθινόπωρο του 2008 με την κατάρρευση της επενδυτικής τράπεζας Lehman Brothers, μετεξελίχθηκε σε παγκόσμια ... -
Δημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-10-2015Η Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η άποψη των καταναλωτών του ν. Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2013Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η άποψη που έχει το καταναλωτικό κοινό του ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του ... -
Διερεύνηση στάσεων, αντιλήψεων και συμπεριφορών των καταναλωτών σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2010Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των στάσεων, αντιλήψεων και συμπεριφορών των καταναλωτών, σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα. Έτσι, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε κατοίκους – καταναλωτές της Αθήνας και του ... -
Διερεύνηση στάσεων, αντιλήψεων και συμπεριφορών, καθώς και βαθμού ευαισθητοποίησης των καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου σχετικά με το πόσιμο νερό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-07-2010Η πτυχιακή εργασία απαρτίζεται απο το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται απο πέντε κεφάλαια, εκ των οποίων στο πρώτο γίνεται λόγος για βασικές έννοιες που σχετίζονται με το πόσιμο νερό. Το ... -
Διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε περιόδους οικονομικής ύφεσης: Η περίπτωση της ελληνικής οικονομίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015Στην παρούσα εργασία θα επιδιώξουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής σε περιόδους κρίσης. Κεντρικός πυλώνας της μελέτης μας θα είναι η ανάδειξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην Ελλάδα. ... -
Διωνυμικά μοντέλα στον κύκλο ζωής προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-07-2012Στο κεφάλαιο ένα αναφερόμαστε στο Μάρκετινγκ. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τον όρο μέσω των ορισμών που έχουν δοθεί από θεωρητικούς, όπως τον Kotler Philip, Ινστιτούτα Chartered Institute of Marketing και Ενώσεις όπως το ... -
Έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες ταξί στο Ηράκλειο Κρήτης: η γνώμη των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-12Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς που εξετάζει τη γνώμη και την άποψη των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ταξί και γενικότερα του κλάδου. Μέσα από τα ερωτηματολόγια ... -
Έρευνα για τη στάση των καταναλωτών έναντι της ιδιωτικής ασφάλισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008Είναι γεγονός ότι ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης εξελίσσεται δυναμικά τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας τόσο από άποψη οικονομικών μεγεθών, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς παραμένουν αρκετά υψηλοί, όσο και από την ... -
Έρευνα και ανάλυση αγοράς παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012Ο τελικός σκοπός των περισσότερων εταιριών είναι η κερδοφορία. Η κερδοφορία σχετίζεται με τη θέληση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα μίας επιχείρησης, και να το επαναλάβουν. Για να γίνει αυτό ο καταναλωτής θα πρέπει ... -
Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26Η εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των νοτίων προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-15Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των Νοτίων Προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, την ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών ... -
Η αντίληψη του καταναλωτή ως προς ποιότητα και την ασφάλεια τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Φυτικής Παραγωγής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-04-2011Σκοπός της παρούσας πτυχιακής μελέτης είναι να διαχωρίσουμε την ποιότητα από την ασφάλεια, να μελετήσουμε άμεσα την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων και να ανακαλύψουμε πως αντιλαμβάνονται την ποιότητα. Θεωρούμε ότι ... -
Η γνώμη των καταναλωτών της Δυτικής Κρήτης σε νέα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και βρώμης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-20Το γάλα ως η σημαντικότερη διατροφική αξία που συνδέεται με την ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού, συνδέεται εξίσου και με την οικονομική ανάπτυξη. Η παραγωγή του ξεκίνησε ως οικοτεχνία και με τον καιρό αναπτύχθηκε σε ...