Marketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.
Marketing to women: the religion factor in consumer behavior of women and the degree of influence.
View/ Open
Date
2011-11-22Author
Γιαννακοπούλου, Ελευθερία
Giannakopoulou, Eleftheria
Metadata
Show full item recordAbstract
Η αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων της. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά τον βαθµό επιρροής των παραγόντων συµπεριφοράς καταναλωτή στην αντισύλληψη (προφυλακτικά, χάπι επόµενης µέρας, αντισυλληπτικά χάπια κα) και πως αυτοί αντιδρούν απέναντι στις εναλλακτικές µορφές αντισύλληψης. Στο πρώτο εισαγωγικό κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη γενικότερη έννοια της συµπεριφορά τους καταναλωτή και έπειτα αναλύεται στα επιµέρους µοντέλα καταναλωτών που υπάρχουν. Στη συνέχεια αναφέρονται τα δικαιώµατα του καταναλωτή στην Ελλάδα και τέλος γίνεται αναφορά και µια µικρή ανάλυση των παραγόντων επιρροής της συµπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια γίνεται µια πιο αναλυτική αναφορά στις εναλλακτικές µορφές αντισύλληψης τα πλεονεκτήµατα και τα µειονεκτήµατα, καθώς και οι έννοιες του Χριστιανισµού και του Ισλαµισµού. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά που ορίζουν τη γυναίκα µέσα στη κάθε θρησκεία και ποια η θέση της γυναίκας στο γάµο, το σεξ και την αντισύλληψη. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στη µεθοδολογία της έρευνας. Γίνεται λοιπόν αναφορά στο σκοπό και τους στόχους της έρευνας, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήµατα αλλά δίνονται και οι πληροφορίες για το σχεδιασµό της διευκρινίζοντας τη µέθοδο ανάλυσης που επιλέχθηκε και τον αντίστοιχο τύπο της έρευνας. Τα αποτελέσµατα ωστόσο της έρευνας και οι αναλύσεις των ανάλογων πινάκων που δηµιουργήθηκαν και συµπληρώθηκαν βάσει της στατιστικής ανάλυσης που προηγήθηκε αναπτύσσονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Στο πέµπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συµπεράσµατα αλλά και οι προτάσεις που απορρέουν από τον τρόπο µε τον οποίο οι γυναίκες αντιµετώπισαν τους παράγοντες επιρροής της συµπεριφοράς καταναλωτή που είχαν τεθεί στο ερωτηµατολόγιο.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info