• Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση και πιστότητα των ηλεκτρονικών πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαβατοπούλου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα παρουσιάζει σημαντικές αυξητικές τάσεις, ιδιαίτερα μάλιστα τα τελευταία χρόνια, με την παράλληλη διάδοση των βασικών αρχών του διαδικτύου αλλά και τη συνακόλουθη πτώση στις αντίστοιχες ...
  • Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σεβαστάτου, Μαρία Άρτεμις
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ...
  • Η επιρροή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Βιτσαράς, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-14
    Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στις μέρες μας έχουν γίνει η πιο δημοφιλής ενασχόληση τόσο στις μεγαλύτερες, όσο και στις μικρότερες ηλικιακές ομάδες. Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας που τα διαμορφώνει να είναι προσιτά σε ...
  • Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Μελέτη των πλατφορμών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης : Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ, Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ, ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπρα, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24
    Στο πλαίσιο της διοικητικής μεταρρύθμισης, σύμφωνα και με την υπαγόρευση αλλεπάλληλων Ευρωπαϊκών Οδηγιών, η χώρα μας σταδιακά εισάγεται στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, στη χρήση δηλαδή, των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ...
  • Η σημασία του responsive web design στη σχεδίαση σύγχρονων ιστοχώρων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Τσέκα, Τζουλιάνο
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Η πτυχιακή εργασία έχει να κάνει με την σημασία του responsive web design στη σχεδίαση των σύγχρονων ιστοσελίδων. Η εργασία διαπραγματεύεται την ιστορία του responsive web design το πως ξεκίνησαν όλα και την συνεχή σταδιακή ...
  • Η συνεργατική οικονομία στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: Airbnb.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Τσικιντίκου, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-16
    Στην παρούσα εργασία, εξετάζεται το μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας και κατανάλωσης με στόχο να αποσαφηνιστούν επιμέρους ζητήματα που έχουν να κάνουν με την λειτουργία, τις δομές, τις προοπτικές, τα οφέλη και τα ...
  • Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουτρελάκος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, ...
  • Η χρήση mobile εφαρμογών στην προώθηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών (Μ.Κ.Ο.). Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλονιάτου, Ραφαηλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις γενικές αρχές του Μάρκετινγκ, την σύνδεσή του με το κοινωνικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μάρκετινγκ μέσω κινητού ...
  • Η χρήση οπτικών εργαλείων ανάπτυξης διαδικτυακών παιχνιδιών (online games). Συγκριτική μελέτη δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης τους στην κατασκευή ολοκληρωμένου διαδικτυακού παιχνιδιού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βακιρτζής, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Μια από τις βασικότερες εφαρμογές της χρήσης υπολογιστών, από το πρώτο στάδιο της εμφάνισης τους έως και σήμερα αποτελεί η ψυχαγωγία των χρηστών μέσα από την ενασχόληση των video games. Ειδικά τα τελευταία χρόνια τόσο ...
  • Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χλαμπέα, Στεφανία–Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015
    Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελσαουάχ, Νταϊάνα; Κωτσής, Χρυσοβαλάντης-Κωνσταντίνος; Στυλιανίδη, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ...
  • Η χρήση του social media marketing στο χώρο των ειδών πυροτεχνίας - φωτοβολίδων- βεγγαλικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νταντούδη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο κλάδο του εμπορίου, εκείνου των ειδών πυροτεχνίας – φωτοβολίδων και βεγγαλικών. Στην ...
  • Η χρήση του social media μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις εστίασης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γρυπάρη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-05-29
    Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της χρήσης του Social Media Μάρκετινγκ από τις Επιχειρήσεις Εστίασης. Επίσης, αναλύονται οι μέθοδοι του ψηφιακού μάρκετινγκ και του social media marketing από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. ...
  • Η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκη, Δέσποινα; Πιπίτσα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται ...
  • Η χρήση των promotion apps στο mobile marketing. Δημιουργία promotion app για την ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ρηγούτσου, Κάντια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας mobile εφαρμογής προώθησης (promotion app) γνωστής εταιρείας επίπλων (ΙΚΕΑ). Η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου έχει οδηγήσει τις εταιρείες να θέλουν ...
  • Η χρήση των social media apps στο μάρκετινγκ. Ανάπτυξη ενός facebook app για τη Λουξ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κράνη, Σοφία; Τσούρης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24
    Στα πλαίσια της εργασίας θα ερευνήσουμε την χρήση των εφαρμογών στα social media για την προώθηση μιας επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το facebook business σαν βιώσιμη επιλογή για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κρουσταλάκη, Στέλλα; Μεταξάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Ηλεκτρονικές συναλλαγές και ασφάλεια: η περίπτωση των καταναλωτών της πόλης του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χατζάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Ένας συχνά αναφερόμενος λόγος για τους καταναλωτές που δεν αγοράζουν από το Διαδίκτυο, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Η έλλειψη φυσικών ενδείξεων και η αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό περιβάλλον καθιστά πιο δύσκολη την ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ασφάλεια συναλλαγών - Η περίπτωση των καταναλωτών στον Ν. Λασιθίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Τσάτσι, Άλντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-15
    Οι τεράστιες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν συμβάλλει στο να προοδεύσει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Μία από τις τεράστιες εξελίξεις στον κλάδο των εμπορικών συναλλαγών αποτελεί η χρησιμοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κρήτη και χρήση μεθόδων μάρκετινγκ για την προώθηση παραδοσιακών εδεσμάτων, προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σαμωνάκη, Ειρήνη; Σαμωνάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11
    Στην σημερινή εποχή, οι άνθρωποι προσαρμόζονται με τις νέες τεχνολογίες. Μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται και να αγοράζουν τα προϊόντα που επιθυμούν, σε αντίθεση με παλαιότερα που ...