Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
The effect of electronic marketing on the behavior of Greek tourists.
View/ Open
Date
2021-04-12Author
Σεβαστάτου, Μαρία Άρτεμις
Sevastatou, Maria Artemis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας covid 19, η χρήση του διαδικτύου έχει γιγαντωθεί σε κάποιες περιπτώσεις είναι μονόδρομος εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι τα στοιχεία για τις πωλήσεις τουριστικών προϊόντων μέσω διαδικτύου που παραθέτουμε αφορούν τα έτη 2019 και πίσω γιατί το 2020 ήταν μία χρονιά πολύ ιδιαίτερη για τον παγκόσμιο τουρισμό.
Γενικά διαπιστώνουμε ότι η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ μέσα από τα social media, το e-word of mouth και το mobile marketing διευκόλυνε την επαφή του πελάτη – τουρίστα με τον παραγωγό του τουριστικού προϊόντος.
Το τουριστικό μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο επίδρασε σημαντικά στην αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα τουρίστα ο οποίος αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη αναφορές και σχόλια από ηλεκτρονικές πλατφόρμες και από αναρτήσεις αναμορφωτών κοινής γνώμης στο διαδίκτυο. This paper deals with the impact that e-marketing and internet services have on the buying behavior of Greek tourists.
The period we are going through especially and due to the covid 19 pandemic, the use of the internet has become gigantic in some cases it is the only way. We have to emphasize that the data we have available in general refer to the years 2019 and back because 2020 was a year very special (different) year for world tourism.
In general, we find that the use of electronic marketing through social media, e-word of mouth and mobile marketing facilitates the customer-tourist contact with the producer of the tourism product.
Tourism marketing through the internet has had a significant impact on the buying behavior of the Greek tourist who buys tourism services taking into account reports and comments from electronic platforms and posts of influencers on the internet.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info