• Ιαματικός τουρισμός, στοιχεία προσφοράς και ζήτησης νοτίου Ελλάδας. Συγκρίσεις με την διεθνή εμπειρία και πρακτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χαραλαμπίδου, Χρυσαυγή
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-10-2011
    Σκοπός της εργασίας είναι να περιγράψει τον Ιαματικό Τουρισμό ως γενική έννοια σαν μορφή τουρισμού αλλά και ειδικότερα τον ιαματικό τουρισμό που αναπτύσσεται στο Νότιο Αιγαίο. Επίσης αποσκοπώ στο να παρουσιάσω την εξέλιξη ...
  • Ιδρυση, οργάνωση και λειτουργία τουριστικού γραφείου με ειδική αναφορά στον εισερχόμενο τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσίγκα, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-11-2009
    Η εργασία μελετά την ιδρυση και την οργάνωση και την λειτουργία των τουριστικών γραφείων εισερχόμενου τουρισμού. Αναλύεται ολο το νομικό πλαίσιο που απατείται για την ίδρυση τους, τις διαδικασίες που ακολουθεί ο τουριστικός ...
  • 'Ιδρυση, οργάνωση, λειτουργία των επιχειρήσεων (Ειδική αναφορά στο Μάρκετινγκ).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσικανδυλάκης, Διομήδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2015
    Ο όρος «οργάνωση» είναι ένας όρος που, αν και έχει απασχολήσει αρκετά τους επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, εντούτοις η έννοιά του δεν είναι ακόμη και σήμερα πλήρως κατανοητή. Πολλές φορές λέγεται από τους ειδικούς ότι «με ...
  • Κοινωνικο πολιτιστικές επιπτώσεις στην Κρήτη: μέσα και πολιτικές άμβλυνσης τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φύτρου, Ζαμπέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-04-2008
    Οι τουριστικές και σχετικές με τον τουρισμό επιχειρήσεις προσεγγίζουν το 50% του συνόλου των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιφέρεια Κρήτης αποτελώντας πλέον την κύρια συνιστώσα του Περιφερειακού εισοδήματος ...
  • Κρασιά και τυριά της Ελλάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρακόλη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Τυρί και κρασί ή κρασί και τυρί; Το βασικό ερώτημα δεν είναι τι θα μπει πρώτο και τι δεύτερο, αλλά πώς θα συνδυάσουμε δύο προϊόντα με έντονες προσωπικότητες. Συνήθως ένας γάμος δύο προσώπων με ισχυρό χαρακτήρα και προσωπικότητα ...
  • Κωνσταντινούπολις, τουριστικός προορισμός ελληνικών επισκεπτών προσκυνηματικού ενδιαφέροντος. Οργάνωση ολοκληρωμένων πακέτων, σχεδιασμός τουριστικού οδηγού, χαρακτηριστικά επισκεπτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μουρκάκου, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-11-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν αντικείμενο μελέτης την κατανόηση της αξίας του προσκυνηματικού τουρισμού και πως αναβιώνει μέσα από μια αναπτυσσόμενη πόλη όπως είναι η Κωνσταντινούπολη .Αποτελείτε από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο ...
  • Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρβουνάκης, Γεώργιος; Κοκολάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014
    Η αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη ...
  • Μαζική παραγωγή φαγητού. Η φύση κι ο ρόλος του έτοιμου φαγητού στις επιχειρήσεις/οργανισμούς μαζικής εστίασης και η στρατηγική προώθησης του (σχεδιο marketing).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κογκάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012
    Στην εργασία αυτή, προσπαθώ να αναλύσω όσο το δυνατό πιο συγκροτημένα και με σαφήνεια, τι είναι αυτό το σχετικά νέο είδος στην Ελλάδα, τι το κάνει εμπορεύσιμο και τι μπορεί να τονισθεί στην στρατηγική πώλησής του. Ξεκινώ ...
  • Μέτρα διαφοροποίησης του ελληνικού τουριστικού προϊοντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζάχαρη, Πηνελόπη; Φραγγίδου, Πελαγία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γενικά αποδεκτό ότι ο τουρισμός αποτελεί για την Ελληνική οικονομία ένα σημαντικότατο παραγωγικό κλάδο. Η σημαντικότητα αυτή προσδιορίζεται από δύο παράγοντες που σχετίζονται με την ιδιόμορφη διάρθρωση της ελληνικής ...
  • Μέτρα προώθησης του ελλληνικού τουριστικού προιόντος στο εξωτερικό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σερπετόπουλος, Αλφρέδος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι ο τουρισμός σαν κλάδος παραγωγικής δραστηριότητας, αποτελεί σημαντικό παράγοντα οικονομικής, κοινωνικής και πολιτισμικής ανάπτυξης. Επομένως, η συμβολή του τουρισμού στη γενικότερη προσπάθεια ...
  • Μεσογειακή διατροφή και νέες μορφές τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγεωργάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012
    Στις μέρες μας είναι επιστημονικά παραδεδεγμένο ότι η παραδοσιακή διατροφή των χωρών της Μεσογείου είναι η πιο υγιεινή διατροφή και προσφέρει υγεία, μακροζωία και ομορφιά. Η άποψη αυτή έχει επικρατήσει παγκοσμίως και ...
  • Μύθοι και θρύλοι – Η συμβολή τους στον πολιτισμικό τουρισμό της Ελλάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραμανή, Αλεξάνδρα; Λεφάκη, Πολυξένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-01-2015
    Στους ξέφρενους ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, εντυπωσιασμένοι από τα αλματώδη βήματα της τεχνολογίας μας λησμονήσαμε μια άλλη όψη της Ελλάδας. Μια χώρα που αφθονεί σε παράξενες και ανεξήγητες ιστορίες,σε αφηγήσεις που ...
  • Μύθος και πραγματικότητα του management στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρνελάκη, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2011
    Ο τουρισμός σήμερα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη για τους ανθρώπους των πόλεων. Τα τουριστικά κίνητρα πηγάζουν από τις βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικές αλλά και οικογενειακές ανάγκες. Οι τουρίστες γίνονται πιο ...
  • Μύθος και πραγματικότητα του management των ξενοδοχείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαραζάκη, Γιάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο τουρισμός αποτελεί αυτή την στιγμή για την Ελλάδα μια από τις κυριότερες πηγές συναλλάγματος, παρ' όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας αυτός τα τελευταία χρόνια . Χιλιάδες οικογένειες εργάζονται και ζουν από το ...
  • Ναυτικό μουσέιο Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοκοτσάκης, Τιμόθεος; Σταθάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2014
    Στις παρακάτω σελίδες εργασίας γίνεται μια ιστορική αναφορά στο Ναυτικό Μουσείο Κρήτης καθώς και μια περιγραφή των χώρων του, για να γνωρίσουμε την πορεία του από την ίδρυση μέχρι σήμερα και την ποικιλία των εκθεμάτων που ...
  • Ναυτιλία και τουρισμός: υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξης στη χώρα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σημαντήρας, Μιχαήλ; Σκουλούδης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010
    Η εργασία αυτή σκοπό έχει να καταγράψει την παρούσα κατάσταση της Ελληνικής Ναυτιλίας, καθώς και τις προοπτικές που αυτή έχει, σε σχέση πάντα με το σημαντικό για την οικονομία της Ελλάδας φαινόμενο του τουρισμού. Έτσι ...
  • Ο αγροτουρισμός ως εναλλακτική μορφή τουρισμού. Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του στο νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κολιακουδάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2010
    Μέσα από την εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να δοθεί ο ακριβής όρος του εναλλακτικού τουρισμού και των μορφών του με έμφαση στον αγροτουρισμό. Στα κεφάλαια που ακολουθούν αναφέρονται όλα τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν ...
  • Ο αγροτουρισμός ως μοχλός περιφερειακής ανάπτυξης μέσω της ανάδειξης της πολιτιστικής και περιβαλλοντικής ταυτότητας της υπαίθρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ξυδούς, Μαργαρίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-09-2014
    Ο τουρισμός αποτελεί την ταχύτερα απαντυσσόμενη παγκόσμια βιομηχανία με τεράστιες επιπτώσεις στο περιβάλλον. Μερικοί από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση αυτή ειναι η οικονομική ευμάρεια που διαθέτει ένα αυξανόμενο ...
  • Ο διεθνής τουρισμός ως μοχλός οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της Ελλάδας - ειδική αναφορά στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγκούνη, Βασιλική; Παπαδογιωργάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2008
    Η βιομηχανία του τουρισμού αυξήθηκε ραγδαία, ειδικά στους προορισμούς νησιών και τις περιοχές με τα ιστορικά μνημεία, όπως καταδεικνύονται μέσα από τη χωρική ανάλυση του τουρισμού. Η Ελλάδα είναι μια από τις πιό απομακρυσμένες, ...
  • Ο εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα ως παράγων αειφόρου ανάπτυξης. Το παράδειγμα της Μηλιάς στα Χανιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοτσάνης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2013
    Τα τελευταία χρόνια, ο εναλλακτικός τουρισμός γίνεται όλο και πιο γνωστός και όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται προς αυτόν. Στα πλάισια του εναλλακτικού τουρισμού προωθούνται τόσο η διαδικασία του ταξιδίου ως ...