Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Mystery shopping και οι σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της τεχνικής του mysteryshopping μέσα στις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Λόγω του έντονου ανταγωνισμού αλλά και ενός επιχειρηματικού περιβάλλοντος που συνεχώς ... -
Διατύπωση-επίλυση προβλήματος γραμμικού προγραμματισμού σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και να καταδείξει τη δυνατότητα επίλυσης ενός συγκεκριμένου επιχειρησιακού προβλήματος με την εφαρμογή μεθοδολογιών και τεχνικών που ανήκουν στο πεδίο της Διοικητικής ... -
Ερευνα-μέτρηση του βαθμού στον οποίο επηρεάστηκαν οι σύγχρονες τοπικές επιχειρήσεις (Ηράκλειο) το τελευταίο έτος απο την οικονομική κρίση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-03-2010Το βασικότερο θέμα συζήτησης, ακόμα και σήμερα, ένα χρόνο κι όχι μόνο μετά την χρηματοοικονομική κρίση, που ξέσπασε στις Η.Π.Α. και έγινε παγκόσμια, αποτελεί το πόσο, πως και ποιους επηρέασε αυτή η κρίση και τι μετρά ... -
Ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Eurobank Ergasias.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αναλύοντας συγχρόνως τα στοιχεία που την απαρτίζουν και αναφέροντας τους λόγους για ... -
Ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2012Ο πελάτης-καταναλωτής αποκτά και στη χώρα µας συνείδηση της δύναμης του και απαιτεί ποιότητα στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αγοράζει, σωστή εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια και µετά την αγορά του προϊόντος καθώς, και ... -
Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ... -
Μελέτη για την ίδρυση ανάπτυξη οινοποιείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-04-2011Η παρούσα οικονομοτεχνική μελέτη εκπονήθηκε για λογαριασμό της νεοσύστατης επιχείρησης με την επωνυμία «ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΝΕΜΕΑΣ» και αφορά στην χρηματοδότηση του κόστους υλοποίησης του προτεινόμενου επενδυτικού σχεδίου από τις ... -
Μελέτη και μέτρηση ικανοποιήσης των πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2009Η σπουδαιότητα της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι ο χώρος της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην μετά-αγοραστική συμπεριφορά του ... -
Μελέτη – εκτίμηση ικανοποίησης πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2011Ο πελάτης-καταναλωτής αποκτά και στη χώρα μας συνείδηση της δύναμής του και απαιτεί ποιότητα στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αγοράζει, σωστή εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά του προϊόντος καθώς, και ...