Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Trihas, Nikolaos"
Αποτελέσματα 1-12 από 12
-
City branding, η συμμετοχή των κατοίκων στη διαμόρφωση ταυτότητας της πόλης. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Η εργασία αυτή ασχολείται με το ζήτημα του city branding και με τις ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το city branding. Παράλληλα, ... -
Web 2.0 και τουρισμός. Μελέτη περίπτωσης: TripAdvisor.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014Τα τουριστικά προϊόντα χαρακτηρίζονται από έλλειψη ύλης. Ο πελάτης μιας τουριστικής επιχείρησης δεν μπορεί να δει, να αισθανθεί, να ακούσει ή να δοκιμάσει το τουριστικό προϊόν πριν την αγορά και κατανάλωσή του. Περιορίζεται ... -
Διερεύνηση σύγχρονων τάσεων και εξελίξεων στον διεθνή τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Ο τουρισμός είναι ένας από τους δυναμικότερα αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αποτελώντας κυρίαρχη δραστηριότητα σε πολλές χώρες, έχει αξιόλογες πολλαπλασιαστικές επιδράσεις στους άλλους τομείς της οικονομίας ... -
Διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά των τουριστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0), τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις. Ο τουρισμός ως βιομηχανία που στηρίζεται αλλά και ... -
Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στους νομούς Ηρακλείου και Ρεθύμνου. Διερεύνηση παρούσας κατάστασηςκαι προοπτκών ανάπτυξης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξεταστεί ο βαθμός ανάπτυξης των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού στους Νομούς Ηρακλείου και Ρεθύμνου στην Κρήτη, καθώς επίσης οι εναλλακτικές μορφές που θα μπορούσαν ... -
Κέα (Τζια), το νησί του Σαββατοκύριακου. Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Η Κέα (Τζια) είναι ένα νησί το οποίο ανήκει στις Κυκλάδες και απέχει από την Αττική μόλις 19 μίλια. Λόγω της κοντινής απόστασης από την Αττική, η Τζια έγινε σύντομα δημοφιλής προορισμός για τους Αθηναίους το Σαββατοκύριακο ... -
Κερκυραϊκός τουρισμός: από το τρίπτυχο «ήλιος-άμμος-θάλασσα» σε ένα εναλλακτικό μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθούν οι εναλλακτικες μορφές τουρισμού που έχουν αναπτυχθεί στην Κέρκυρα καθώς και αυτές που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα φυσικά και κοινωνικά ... -
Ο ρόλος και η σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κύπρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Ο τομέας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων λειτουργεί σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον και καλείται να ικανοποιήσει τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών του. Η ικανότητα των ξενοδοχειακών μονάδων ... -
Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στον ελληνικό τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-06-2014Το κλίμα που επικρατεί σε έναν προορισμό αποτελεί σημαντικό παράγοντα έλξης τουριστών. Εκατομμύρια ταξιδιώτες από τις χώρες της βόρειας Ευρώπης συρρέουν κάθε χρόνο τους θερινούς μήνες στις χώρες που περικλείουν τη Μεσόγειο ... -
Πράσινα ξενοδοχεία και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στους νομούς Ηλείας και Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει το βαθμό στον οποίο τα ελληνικά ξενοδοχεία είναι εξοικειωμένα με την έννοια της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και τις περιβαλλοντικές πρακτικές τις οποίες εφαρμόζουν. ... -
Το Διαδίκτυο ως εργαλείο τουριστικού marketing: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2013Το διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο ... -
Τουρισμός και περιβάλλον: Διαχείριση, ανάδειξη και προώθηση των περιοχών Natura 2000 του δήμου Ιεράπετρας Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα μελέτης τις επιπτώσεις που δέχεται το φυσικό περιβάλλον από δραστηριότητες που ασκεί σε αυτό ο άνθρωπος και η τουριστική ανάπτυξη. Η εφαρμογή πολιτικών βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης οδηγεί ...