Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Μιχαήλ, Βαρβάρα"
-
Διεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Μιχαήλ, Βαρβάρα
Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στο πώς η κουλτούρα και τα διάφορα συστατικά της (εκπάιδευση, αισθητική, γλώσσα, θρησκεία κλπ) επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ μιάς εταιρείας η οποία θέλει να δραστηριοοποιηθεί σε μία ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες