Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ελληνική αγορά"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Viral marketing και ελληνική αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2010Το viral marketing αποτελεί τη νέα μόδα στο χώρο του μάρκετινγκ την δεκαετία αυτή. Πρόκειται για μια μέθοδος που στην ουσία δεν είναι καινούρια αλλά ισχυροποίησε τη εμφάνιση της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και ... -
Αποτελεσματικότητα της ελληνικής αγοράς παραγωγών
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-04-11Η μελέτη ξεκινάει εξετάζοντας την εισαγωγή στις χρηματαγορές και την παγκοσμιοποίηση των χρηματιστηρίων παραθέτοντας και τους παράγοντες παγκοσμιοποίησης. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης, ... -
Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς των αμοιβαίων κεφαλαίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-08-2014Η ταχύρρυθμη ανάπτυξη των Αμοιβαίων Κεφαλαίων έχει ξεπεράσει τα αναμενόμενα όρια και παράλληλα παρατηρείται μια πορεία συνεχώς ανοδική. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, ήδη δημιουργούνται συνεχώς νέες κατηγορίες Αμοιβαίων Κεφαλαίων, ... -
Ζήτηση και προσφορά του κλάδου των τηλεπικοινωνιών στην ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά: σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2008Η προσέγγιση μας έχει τρεις διαστάσεις. Αρχικά αναλύουμε το τηλεπικοινωνιακό Επιχειρηματικό Περιβάλλον, προκειμένου να προσεγγίσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τους επιχειρηματικούς κινδύνους που διατρέχουν εταιρείες που ... -
Η προσωπικότητα και η εικόνα της μάρκας ROC όπως αποτυπώνεται στην τοπική αγορά του vομού Ηρακλείου της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-04-2009Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στη μάρκα καλλυντικών ROC και ποια είναι η εικόνα αυτής στο Νομό Ηρακλείου Κρήτης. Επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι να εφαρμοστούν ορισμένα θεωρητικά μοντέλα που αφορούν ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2009Το θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η ... -
Πολυτελή αγαθά: Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες αγορές και η δυναμική ανάπτυξης του κλάδου στην ελληνική αγορά
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-10Στη παρούσα εργασία, θα ερευνήσουμε έναν ιδιόμορφο αλλά ενδιαφέροντα κλάδο της αγοράς, τον κλάδο των αγαθών πολυτελείας. Η επιλογή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κατά γενική ομολογία και παραδοχή, είναι ένας κλάδος της ... -
Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων στην προώθηση προϊόντων τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011Κάθε μορφής οργανισμός ή επιχείρηση σήμερα προκειμένου να μπορεί να επιβιώσει χρησιμοποιεί την τεχνολογία των υπολογιστών. Η γρήγορη εξέλιξη της τεχνολογίας συνδυασμένη με την ανάγκη για εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ...