Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "product"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
E-shop για προϊόντα υγρού στίβου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-22Στην εργασία αυτή θα δούμε αναλυτικά την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με αντικείμενο την πώληση προϊόντων υγρού στίβου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αυτό θα φιλοξενεί διάφορες εταιρίες του αθλητικού κόσμου όπως ... -
Marketing και πως επιδρά στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-11-2015Με αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ... -
Εργαλείο ανοιχτού κώδικα οπτικοποίησης για διαθέσιμες ,περίπλοκες και συνδυαζόμενες υπηρεσίες - προϊόντα κοντά μου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-16Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές για κινητές συσκευές βοηθούν στη σύνδεση και την αλληλεπίδραση με τον διαδίκτυο, ώστε να μπορούμε να αναζητήσουμε οποιοδήποτε είδος πληροφορία χρειαζόμαστε, καθώς και να έρθουμε σε επαφή με ... -
Search engine marketing εφαρμογές. Ανάπτυξη και απήχηση ως διαφημιστικό μέσο. Έρευνα αποτελεσματικότητας, απόδοσης και χρήσης τόσο από το καταναλωτικό κοινό όσο και από τον εγχώριο εμπορικό κόσμο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετηθεί το search engine marketing και συγκεκριμένα οι εφαρμογές, η ανάπτυξη και η απήχησή του ως διαφημιστικό μέσο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και ... -
Ανάπτυξη δυναμικής ιστοσελίδας συγκριτικής παρουσίασης προϊόντων/υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-11-2009Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση δυναμικής ιστοσελίδας που θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενημέρωσης προς τον χρήστη της ιστοσελίδας-ενδιαφερόμενο πελάτη, για ένα συγκεκριμένο σύνολο προϊόντων ή ... -
Διαδικτυακό σύστημα συγκέντρωσης και αναζήτησης προϊόντων ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2015Με την παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε μια προσπάθεια ανάπτυξης και υλοποίησης μιας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία θα συγκεντρώνει προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στη συνέχεια θα τα κατηγοριοποιεί, με ... -
Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ... -
Η χρήση των μελισσών και των προϊόντων τους ως δείκτης περιβαλλοντικής ρύπανσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Φυτικής Παραγωγής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-10-2010Η ραγδαία βιομηχανική και γεωργική ανάπτυξη έχει οδηγήσει τα τελευταία 50 χρόνια στη δημιουργία πολύ σοβαρών οικολογικών προβλημάτων. Η ρύπανση της ατμόσφαιρας, του νερού και του εδάφους προκαλεί "εντάσεις" στα οικοσυστήματα. ... -
Νέες τεχνολογίες και εφαρμογές στην συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών με χρήση μονάδων Ταυτοποίησης Ραδιοσυχνοτήτων (RFID).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-11-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η μελέτη, η κατανόηση και τελικώς η υλοποίηση και παρουσίαση ενός συστήματος διαχείρισης αποθήκης σε υπερ-μάρκετ με την χρήση "ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων ". Τα RFIDs όπως είναι ... -
Πληροφοριακό σύστημα για υπεραγορά
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20Στην συγκεκριμένη εργασία θα δούμε τη δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος για μια υπεραγορά (supermarket).Ένα σύστημα στο οποίο θα γίνονται παραγγελίες, θα γίνετε επίβλεψη της αποθήκης και γενικά θα αποθηκέυονται ... -
Προτίμηση και συμπεριφορά του καταναλωτή προς τα βιολογικά τρόφιμα και παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά αυτών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-27Η δημοτικότητα των βιολογικών προϊόντων αυξάνεται, καθώς γίνονται γνωστά τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία, το περιβάλλον, τα ζώα, την ασφάλεια τροφίμων και την τοπική οικονομία. Κάποιοι από τους παράγοντες που εμποδίζουν ...