Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "sound recording industry"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Δομή των δισκογραφικών εταιριών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008Η παρούσα πτυχιακή θα εστιάσει στη σύγχρονη μορφή του δισκογραφικού κλάδου, στους τομείς που τον αποτελούν, στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει απέναντι στη νέα παγκόσμια τεχνολογική και εμπορευματική πραγματικότητα. Βαρύτητα ... -
Οι επιπτώσεις της διαδικτυακής πειρατείας στη μουσική βιομηχανία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2011Οι αναφορές στην ακόλουθη εργασία καλύπτουν ένα πολύ μικρό μέρος της κατανόησης της έννοιας της πνευματικής ιδιοκτησίας, τα όριά της και οι επιπτώσεις της εκμετάλλευσής της. Το θέμα της εργασίας είναι: «Οι επιπτώσεις της ... -
Προώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – ... -
Σταδιακή παραγωγή μίας δισκογραφικής δουλειάς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-07-2008Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν αναλυτικά όλα τα στάδια της παραγωγής μίας δισκογραφικής δουλειάς. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο θα παρουσιαστεί η διαδικασία της προ-παραγωγής μίας ... -
Σύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2003Στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. ... -
Το marketing των μουσικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2010Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διαδικασία αυτή που ακολουθεί μια δισκογραφική εταιρεία προκειμένου να αναδείξει έναν καλλιτέχνη. Μέσα από την ανάλυση που πραγματοποιείται, παρουσιάζονται όλα τα στάδια που έχουν ... -
Το στάτους των δισκογραφικών στούντιο στην Ελλάδα του σήμερα, ως κερδοσκοπικού χαρακτήρα επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στο χώρο της τέχνης, μέσω υψηλής τεχνολογίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2008Η έρευνα που έγινε εστιάζει και περιστρέφεται γύρω από τον παράγοντα κέρδος, και επιχείρηση δισκογραφικό στούντιο. Τελικός στόχος είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν ένα δισκογραφικό στούντιο σήμερα στην Ελλάδα είναι μία ...