• Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Ντέντης, Λουκάς; Τσαμπουράκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-09
    Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου . Η εργασία συνίσταται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος, πραγματοποιείται ...
  • Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γκιαουράκης, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-24
    Στις μέρες μας, η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί ένα πολύ καθοριστικό παράγοντα στη ζωή μας και επηρεάζει όλους τους κλάδους των επιχειρήσεων. Έτσι δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τουριστικό ...
  • Αξιοποίηση παραλιών ως τουριστικό προϊόν-μορφές θαλάσσιου τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουτάντου, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Γωνιανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-01
    Το παρόν συγγραφικό εγχείρημα αφορά τον παράκτιο και παραθαλάσσιο τουρισμό της Ελλάδας και τον τρόπο με τον οποίο αυτός λειτουργεί επικουρικά για την οικονομική της ενίσχυση. Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες, ...
  • Απόψεις φοιτητών τμημάτων τουριστικής διοίκησης για την απασχόληση και την επαγγελματική σταδιοδρομία στο εξωτερικό.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κατσούλη, Ιωάννα; Παναγοπούλου, Νικομάχη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-29
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις απόψεις των φοιτητών/σπουδαστών τουριστικών τμημάτων και σχολών σχετικά με την εργασία στο εξωτερικό. Αρχικά, περιγράφεται αναλυτικά η έννοια της τουριστικής βιομηχανίας. Γίνεται η ...
  • Αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής (online) τουριστικής διαφήμισης και η επιρροή της στις αποφάσεις των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βανγκέλι, Άρης; Κεφάλας, Χάρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Ο βασικός στόχος της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διαφημιστικής αποτελεσματικότητας σε έναν από τους πιο σημαντικού κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό σε συνδυασμό με την σχετικά νέα μορφή ...
  • Βιώσιμη ανάπτυξη στον ξενοδοχειακό κλάδο: εκτίμηση ενεργειακού και ανθρακικού αποτυπώματος σε ξενοδοχεία στην Κρήτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Καργάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρκάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-05
    Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει τον υπολογισμό του ενεργειακού και ανθρακικού αποτυπώματος της λειτουργίας των ξενοδοχείων στην Κρήτη και την κατανόηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε σχέση με αυτά. Η έρευνα ...
  • Γαστρονομικός τουρισμός στην Ελλάδα: ανάπτυξη, προβλήματα και προοπτικές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μεραμβελιωτάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-25
    Ο τουρισμός ως φαινόμενο είναι αδύναμος χωρίς τη γαστρονομία λόγω της φυσικής ανάγκης του ανθρώπου να καταναλώνει τροφή. Με την ανάπτυξη της ανθρωπότητας, αναπτύχθηκε η γαστρονομία, το φαγητό έγινε όχι μόνο πηγή δύναμης ...
  • Γυναίκες και καριέρα στον κλάδο του τουρισμού στην Κρήτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Δανίκα, Χρυσούλα-Νέλλη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-08
    Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου όσο αφορά την γυναικεία απασχόληση. Παλαιότερα τίποτα δεν θεωρούταν δεδομένο και οι γυναίκες εργαζόμενες έπρεπε να παλεύουν καθημερινά για τα δικαιώματα τους. Στην ...
  • Γυναίκες και καριέρα στον τουριστικό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης: ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Τζουγκαράκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-11
    Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των γυναικών που απασχολούνται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης, σχετικά με τις δυνατότητες εξέλιξης και τις ευκαιρίες που συναντούν στον επαγγελματικό ...
  • Δήμος Σητείας ένας τουριστικά αναπτυσσόμενος προορισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διακάκη, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-10-2014
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία θα γίνει μια προσπάθεια παρουσίασης του δήμου της Σητείας ως τουριστικός προορισμός. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μια αναφορά στην ιστορική αναδρομή του τουρισμού και στις επιδράσεις του στην ...
  • Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πεζανάκη, Θεονύμφη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-10-2013
    Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό.
  • Διαδικτυακό σύστημα διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σεργίου, Κωνσταντίνος; Λεμονάρης, Σάββας
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλεισαρχάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-11-2008
    Ο σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου, συνδεδεμένου με βάση δεδομένων, για την παρουσίαση και τη διαχείριση του υλικού ενός ξενοδοχείου. Η βασικότερη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ένα ...
  • Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ματθαιάκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δύο μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του τουριστικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, ενώ στο δεύτερο ...
  • Διαχείριση ευρωπαϊκών προγραμμάτων τουριστικής ανάπτυξης από ελληνικούς δήμους και περιφέρειες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σακκάς, Ανάργυρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μουδάτσου, Αργυρώ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-20
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση της υφιστάμενης κατάστασης καθώς και της κατάστασης στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, σχετικά με την υλοποίηση τουριστικών προγραμμάτων στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται ...
  • Διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πετράκου, Ζαφειρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-03-2010
    Για πολλά χρόνια ο τουρισμός ήταν αγαθό που απολάμβαναν κυρίως οι ανώτερες οικονομικές τάξεις των ανεπτυγμένων βιομηχανικά χωρών. Σήμερα αποτελεί προσιτό αγαθό για σημαντικό ποσοστό των κατοίκων του πλανήτη μας. Στην εργασία ...
  • Διαχείριση κρίσεων-φυσικών καταστροφών σε χώρες υποδοχής τουριστών και τρόποι αντιμετώπισης τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Στραβολαίμη, Μαρία-Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2009
    Σκοπός της εργασίας είναι να βοηθήσει όλους όσοι ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά κρίσιμες καταστάσεις. Επίσης βοηθά στο να αναπτυχθούν αποτελεσματικές ...
  • Διαχείριση ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αμπελάς, Δημήτριος-Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-30
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι ο τρόπος διαχείρισης ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες. Ως στόχοι της εργασίας ήταν να μελετηθούν οι τρόποι που οι υπεύθυνοι των ξενοδοχειακών μονάδων διαχειρίζονται την ποιότητα, ...
  • Διαχείριση ποιότητας στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιαννάκη, Αφροδίτη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-01-2016
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της ιδιαιτερότητας του θέματος, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία ...
  • Διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπάζογλου, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2009
    Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο τι είναι ποιότητα στον κλάδο του τουρισμού, πόσο, σημαντική είναι η ποιότητα για μια επιχείρηση, στις συνέπειες ενός ευχαριστημένου και δυσαρεστημένου πελάτη, στα πρότυπα ποιότητας ...
  • Διαχειριστική χρήση σε ανώνυμες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις – αξιολόγηση αποτελεσμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Λιγνός, Μιχάλης; Μπασκάκη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Χατζάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2009
    Τουρισμός είναι η επικοινωνία των λαών, είναι η απόφαση ορισμένων ανθρώπων να επισκεφθούν νέες χώρες, για να κάνουν τις διακοπές τους ή να δουν ορισμένα πράγματα, που συνδέονται με την ιστορία και τις παραδόσεις του τόπου ...