• Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής επικοινωνίας και ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διγενάκη, Μαρία; Κυριακάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010
    Η προβολή του νησιού μέσω του Διαδικτύου και τα ηλεκτρονικά SPOT που διαφημίζουν το νησί βρίσκονται σε μεγάλη γκάμα στο Internet. Το νησί ως μια αυτόνομη οικονομική και τουριστική δύναμη έχει τις υποδομές να θέτει βάσεις ...
  • Η χρήση ψυχομετρικών τέστ στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσαγκαράκη, Σταυρούλα; Μηλάκη, Ιουλία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-06-2008
    Το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας αυτής. Θα πρέπει να έχει επιλεχθεί σωστά και να έχει αφιερωθεί αρκετός χρόνος στην εκπαίδευσή του. Συνεπώς πρέπει να βρούμε τις κατάλληλες ...
  • Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο ρόλος τους για την διαχρονική προσέλκυση των πελατών και ικανοποίησή τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καλαντζή, Κωνσταντίνα; Παπαχατζάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός της προτεινόμενης μελέτης είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις διάφορες μεθόδους στρατηγικής ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να επεκταθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στην ...
  • Μύθος και πραγματικότητα του management στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρνελάκη, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2011
    Ο τουρισμός σήμερα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη για τους ανθρώπους των πόλεων. Τα τουριστικά κίνητρα πηγάζουν από τις βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικές αλλά και οικογενειακές ανάγκες. Οι τουρίστες γίνονται πιο ...
  • Ο βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπαλίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και ...
  • Ο ρόλος του φυλλαδίου στο μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πολυζώη, Πηγή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στην τουριστική βιομηχανία η πληροφορία είναι βασική για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ο καταναλωτής χρειάζεται να είναι καλά ενημερωμένος για την κατάσταση της αγοράς, για να μπορέσει να κάνει πιο εύκολα τις ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη συγκρότηση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος των τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιώργος, Νικόλαος; Νταργατζάκης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη αυτοματοποιημένη εποχή, αποτελούν πραγματική όαση στις σχέσεις μεταξύ των ατόμων ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην συγκρότηση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος των τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοντοπυράκης, Μιχάλης; Κρασανάκη, Αννα; Λαμπρικίδης, Λευτέρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγέλη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2010
    Βρισκόμαστε σε μια εποχή που η ανάγκη της επικοινωνίας επεκτείνεται. Δημιουργείται η κοινωνία της πληροφορικής όπου όπως λέει ο Μ. Χατζημανώλης (1981) «η πολύπλευρη πληροφόρηση και κυκλοφορία των πληροφοριών είναι οι δυο ...
  • Ο ΦΠΑ στις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στις τουριστικά ανταγωνίστριες χώρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καλλιτσουνάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κωστάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-28
    Ο Φ.Π.Α. (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας) είναι ένας από τους πιο γνωστούς φόρους που κάθε χώρα χρησιμοποιεί για να συγκεντρώσει κεφάλαια προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει προς όφελος των πολιτών της. Μερικές φορές αυτός ο τρόπος ...
  • Οι δημόσιες σχέσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία: η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων στην πόλη του Ηρακλείου

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταμούλη, Ναυσικά
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011
    Σε αυτή την πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο πανελλήνιο επίπεδο στη συνέχεια θα περιοριστούμε στα πλαίσια της Κρήτης και συγκεκριμένα στην πόλη του Ηρακλείου. Θα ...
  • Οι εργασιακές σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις, προσέγγιση στην παρακίνηση των εργαζομένων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δράκου, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2011
    Η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων είναι ένας επιστημονικός κλάδος ο οποίος ασχολείται με τα κριτήρια επιλογής των εργαζομένων, την εκπαίδευση τους, την επιλογή των κατάλληλων ατόμων για την κατάλληλη θέση εργασίας, την αξιολόγηση ...
  • Οι τουριστικές επιχειρήσεις στην ενοποιημένη Ευρώπη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρυγιάννης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2008
    Οι τουριστικές επιχειρήσεις αποτελούνται από τα ξενοδοχεία, τα Τουριστικά Γραφεία, αλλά και τις μεταφορές που συμβάλλουν στην διακίνηση του τουρίστα όπως τις αεροπορικές, σιδηροδρομικές, ακτοπλόϊκές μεταφορές. δηλάδή ...
  • Οργάνωση και διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων (Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Le Chalet).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυρίδου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-02
    Σε κάθε επιχείρηση είναι απαραίτητο να υπάρχει οργάνωση και καλή διοίκηση προκειμένου αυτή να κατορθώσει να επιβιώσει και να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκύπτουν. Κάθε μέρα στον επαγγελματικό στίβο αποτελεί μια πρόκληση ...
  • Οργανωσιακή κουλτούρα και ισότητα φύλου σε τουριστικές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αλεξάντροβα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φουλίδη, Ξανθίππη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-09
    Οι κοινωνικές επιστήμες αναλύουν την κουλτούρα μιας κοινωνίας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται κριτική του παραπάνω ζητήματος με την οπτική του φύλου. Κατ’ επέκταση η κουλτούρα σε μια επιχείρηση υποδηλώνει τη συσχέτιση ...
  • Περιβαλλοντική πολιτική που ασκείται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: σημερινά δεδομένα εξελίξεις προοπτικές η εξέταση της Grecotel.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καββαδίας, Κωνσταντίνος-Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-06-2008
    Η σχέση τουρισμού και περιβάλλοντος, έχει μια ιδιάζουσα σημασία καθώς η τουριστική ανάπτυξη σε όλο τον πλανήτη, μπορεί να οδηγήσει σε μια ή περισσότερες από τις ακόλουθες παρενέργειες: -απαίτηση ολοένα και νέων χώρων συχνά ...
  • Πληροφοριακά συστήματα στους χώρους φιλοξενίας

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσιώλης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-22
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα των πληροφοριακών συστημάτων στους χώρους εστίασης και φιλοξενίας και ολοκληρώθηκε μέσα από οκτώ κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα αρχικά ανέπτυξε τα εισαγωγικά στοιχεία της εργασίας ...
  • Τα μέσα επικοινωνίας σε μια τουριστική επιχείρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Στέλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012
    Όλη μας η ζωή είναι μια επικοινωνία και κάθε μας ενέργεια είναι μια μικρή η μια μεγάλη μορφή επικοινωνίας. Με τη γέννηση μας επικοινωνούμε με τον κόσμο ερχόμαστε δηλαδή, σε επαφή με άλλους ανθρώπους, δημιουργούμε φιλίες, ...
  • Τα μέσα επικοινωνίας στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημάκη, Δέσποινα; Καλή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δρίτσας, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο ρόλος της επικοινωνίας στην κοινωνική διάρθρωση και δράση είναι τεράστιος. Αρχικά διευκολύνει τη σχέση των ατόμων ή των ομάδων ή των οργανισμών ή των επιχειρήσεων με το κοινό, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει στην αλληλοκατανόηση ...
  • Το management της εκπαίδευσης στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Στρατάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015
    Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η επισκόπηση της κατάστασης που επικρατεί στον τομέα της εκπαίδευσης και κατάρτισης των εργαζομένων που στελεχώνουν τις τουριστικές επιχειρήσεις. Κύριος στόχος είναι η διερεύνηση και η ...
  • Τουριστικές επιχειρήσεις και εταιρική κοινωνική ευθύνη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γκοτζαρίδης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2014
    Αντικειμενικός σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση του θεσμού της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως εφαρμόζεται από τις διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις. Γι'αυτό το σκοπό, στο πρώτο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν ...