• Το μείγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχείων boutique art & design.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χατζηρίζου, Αμαλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2008
    Σε αρκετές περιπτώσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα παρατηρούνται δείγματα ξενοδοχειακής αρχιτεκτονικής, παραδοσιακής ή σύγχρονης, ιδιαίτερου και μοναδικού χαρακτήρα. Βέβαια υπάρχουν και σύγχρονα ξενοδοχεία όπως ...
  • Το στρατηγικό marketing ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουλταδάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-02-2011
    Στην Σύγχρονη Παγκόσμια Τουριστική πραγματικότητα η τουριστική ανάπτυξη σε διαρκώς περισσότερα σημεία του πλανήτη μας, συνοδεύεται από την ανάγκη για ορθολογικότερη, πιο συντονισμένη και αποδοτική διαχείριση των πόρων που ...
  • Το τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30
    Στο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση ...
  • Τουρισμός και Οικονομική Κρίση: Έρευνα με ερωτηματολόγια στο αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαρδόπουλος, Ανδρέας; Λαρδόπουλος, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2013
    Η παρούσα εργασία στηρίζεται πρωτίστως στην προσωπική έρευνα από την συλλογή αποτελεσμάτων, από ερωτηματολόγια που διατέθηκαν στους ταξιδιώτες του αεροδρομίου Διαγόρας της Ρόδου κατά την τουριστική περίοδο του Μαΐου 2012 ...
  • Τουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραμολέγκου, Σοφία-Μικαέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Ο τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν ...
  • Τουριστικό - ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ACCOR.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αμαξόπουλος, Δημήτριος; Παπαζήκος, Ναθαναήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-05-2009
    Στις μέρες μας, ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της Οικονομίας κάθε χώρας, συμβάλλοντας σημαντικά στο βαθμό ανταγωνιστικότητάς της. Η ανάπτυξη του κλάδου συνδέεται με την αύξηση του Διεθνούς ...
  • Τουριστικό μάρκετινγκ-Αγροτουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπομπολάκη, Αργυρώ; Σχοιναράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Χρονάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014
    Πολλά έχουν γραφτεί για τον εναλλακτικό τουρισμό και τη τάση που δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων για νέες μορφές τουρισμού που θα σέβονται τη περιβαλλοντική ισορροπία του πλανήτη. Ο αγροτουρισμός είναι μια εναλλακτική ...
  • Τρόποι προσέλκυσης των τουριστών από τις ξενοδοχειακές μονάδες μέσω internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σημαντηράκη Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-09-2009
    Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια καθώς επίσης και από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης κατά το έτος 2009 σε πελάτες‐τουρίστες ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού. ...
  • Τρόποι προώθησης και διαφήμισης της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανανιάδης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2013
    Στην παρούσα εργασία αναφερόμαστε στην ιστορία της Ρόδου και στις περιόδους που πέρασε δηλαδή, Κλασική, Ρωμαϊκή, Βυζαντινή, Ιπποτική, Οθωμανική και Ιταλική Περίοδος καθώς και στη Μυθολογία του νησιού αλλά και τα σημερινά ...