Τουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.
Tourism advertising and promotion of Greece to foreign countries.
View/ Open
Date
2008-12-02Author
Καραμολέγκου, Σοφία-Μικαέλα
Karamolegou, Sofia-Mikaela
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους οι προσπάθειες αυτές δεν ευημέρησαν όσο ήταν αναμενόμενο, και η προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα είναι ακόμη ένα φλέγον ζήτημα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη γενικά, τι σημαίνει για μία χώρα και ποιες οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτήν. Αναλύεται επιπλέον και η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ, πώς και που χρησιμεύει και ποιες οι θεωρίες που το αφορούν. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξειδικεύεται η τουριστική ανάπτυξη και το τουριστικό μάρκετινγκ στα επίπεδα της Ελλάδας. Αναφέρεται η τουριστική της ανάπτυξη μέχρι τη σημερινή εποχή. Αναλύονται επίσης οι κινήσεις τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδας προς το εξωτερικό, και σχόλια σχετικά με αυτές από τους ειδικούς του μάρκετινγκ αλλά και από απλούς σχολιαστές. Στη συνέχεια αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι διεξαγωγής μίας πρωτογενούς έρευνας και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην περίπτωση αυτή. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε άτομα από το εξωτερικό τα οποία επέλεξαν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση ενός τόσο φλέγοντος ζητήματος.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info