• Δημιουργία ηλεκτρονικoύ καταστήματος για την πώληση κρητικών προϊόντων όπως τα βιολογικά φρούτα, οι σπιτικές μαρμελάδες και τα χειροποίητα γλυκά του κουταλιού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βουτσαδάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βαρδιάμπασης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-07-2014
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη, σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για την πώληση αγροτικών προϊόντων. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα “Joomla”, ένα ανοιχτού ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μητσέας, Παναγιώτης; Σκουλατάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με προϊόντα τεχνολογίας. Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος χρησιμοποιώντας ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την πώληση βιολογικών προϊόντων από τοπικούς παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματσάντο, Αρσένιος; Φετοκάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-06
    Ο κύριος στόχος του σχεδιασμού του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η δημιουργία ενός φιλικού περιβάλλοντος διαχείρισης, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες- πελάτες να περιηγηθούν και να βρουν εύκολα και γρήγορα ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την πώληση οπτικών ειδών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λένη, Τατιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-03
    Σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού συστήματος για την πώληση οπτικών ειδών. Το σύστημα θα παρέχει πλήρη λίστα από τα οπτικά είδη που θα κατηγοριοποιούνται ανάλογα με τον τύπο τους. Έπειτα, ο κάθε ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με είδη ραφής και κεντήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Πατσάκης, Χριστόφορος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015
    Η συγκριμένη πτυχιακή εργασία στοχεύει στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με κύριο αντικείμενο πώλησης είδη ραφής και κεντήματος. Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με προϊόντα για gamers.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βιτζηλαίος, Βασίλειος; Γιαννακουδάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-19
    Ο σκοπός της πτυχιακής μας εργασίας ήταν η ανάπτυξη μιας απλής μα συνάμα αποδοτικής ιστοσελίδας για μια εταιρία πώλησης βιντεοπαιχνιδιών. Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε την απλότητα και την αποδοτικότητα σε ένα, αποσκοπώντας ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος σε joomla.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματσάγκος, Ηρακλής-Χρήστος; Mαυρόπουλος, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μανιφάβας, Χαράλαμπος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2014
    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνονται μέρα με την μέρα όλο και πιο σημαντικά για την εξωστρέφεια μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, σε όλο τον κόσμο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πρακτικά μια σελίδα στην οποία γίνονται ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τζαφάι, Μπλέρτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-19
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία στοχεύει στην δημιουργία μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος η οποία θα έχει συγκεντρωμένες προσφορές από διαδικτυακά καταστήματα και θα μπορούν οι χρήστες να εγγράφονται ώστε έτσι ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού φαρμακείου χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Joomla.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μιχαήλ, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-17
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη θεωρητική προσέγγιση, μελέτη αλλά και δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Βασικότερος στόχος της εν λόγω πτυχιακής είναι ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός ...
  • Δημιουργία ιστοσελίδας για την αξιολόγηση προσφορών από διαδικτυακά καταστήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλοχριστιανάκης, Iωάννης; Τριανταφύλλου, Άγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2016
    Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήσαμε την ανάπτυξη ενός συστήματος για μια πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αρχικά, πραγματοποιήσαμε την εγκατάσταση των αναγκαίων προγραμμάτων με τα οποία μπορούμε να ...
  • Δημιουργία και προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος για συμπληρώματα διατροφής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκιόκας, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-03
    Στην παρούσα εργασία γίνεται η αναζήτηση του κατάλληλου Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου, και με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου WooCommerce αναπτύσσεται ένα επαγγελματικό και ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. ...
  • Διαδικτυακή εφαρμογή γραφείου ενοικιάσεως αυτοκινήτων σε RIA περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μουχαμετάι, Ερλίντ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αϊβαλής, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη Rich Internet Applications με GWT. Μέσα από την βιβλιογραφική μελέτη αναζητούνται τα χαρακτηριστικά του Web 2.0 που μπορούν να αποτυπωθούν σε μία τέτοια εφαρμογής με την χρήση ...
  • Διαδικτυακό κατάστημα προϊόντων διατροφής.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Βράπι, Τζονάτο; Περάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-01-12
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών (ανοιχτού κώδικα) και ο συνδυασμός αυτών προκείμενου να έχουμε μια πιο ...
  • Διαδικτυακό σύστημα συγκέντρωσης και αναζήτησης προϊόντων ηλεκτρονικών καταστημάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Νόκας, Αθανάσιος; Θεοδωρής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αϊβαλής, Κωστής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2015
    Με την παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε μια προσπάθεια ανάπτυξης και υλοποίησης μιας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία θα συγκεντρώνει προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στη συνέχεια θα τα κατηγοριοποιεί, με ...
  • Εφαρμογή ηλεκτρονικού καταστήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κωνσταντίνου, Βασιλική; Παπαδημητράκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-11-2009
    Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικού καταστήματος, στο οποίο ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει τις αγορές του μέσω του διαδικτύου καθώς επίσης να ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Γιαχνάκη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-03
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αβερκίου, Αδαμαντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Βισκαδουράκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-29
    Η χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα ...
  • Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο (online shopping).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πατραμάνη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-03-2015
    Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ίσως η πλέον διαδεδομένη επιχειρηματική πρακτική της σύγχρονης εποχής. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνδυάζουν ταχύτητα, ευκολία, μειωμένο κόστος, μεγάλη ποικιλία και δίνουν τη δυνατότητα στον ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Αττική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακριάς, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Το διαδίκτυο έχει αποκτήσει καθεστώς ως δυναμική εμπορική πλατφόρμα, κάτι περισσότερο από μια πλούσια πηγή επικοινωνίας. Έχει εντείνει την πολυπλοκότητα της απλής πράξης αγοράς. Οι παραδοσιακές αγορές από ιδιώτες έχουν ...