Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.
Online consumer shopping behavior in Heraklion.
Date
2022-03-29Author
Βισκαδουράκης, Κωνσταντίνος
Viskadourakis, Konstantinos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα να είναι κλειστά όπως επίσης και την επιβολή περιορισμών στις μετακινήσεις. Αυτά και άλλα στοιχεία οδήγησαν τους καταναλωτές να στραφούν στο διαδίκτυο για τις αγορές τους.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο. Τα αποτελέσματα της έρευνας επαληθεύουν τα θετικά και τα αρνητικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών αγορών και καταδεικνύουν τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών όπως επίσης και τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων ηλικιακών ομάδων. Οι καταναλωτές του Ηρακλείου δεν διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από το μέσο ηλεκτρονικό αγοραστή, αφού φαίνεται να ακολουθούν τις τάσεις που επικρατούν σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές. Internet use is now a daily occurrence. Online shopping has led to rapid changes in the development and growth of e-commerce. Due to the COVID-19 pandemic, many stores were closed and there were travel restrictions too. The above led consumers to online shopping.
The purpose of this research is to study the online consumer shopping behavior of Heraklion residents. The research results verify the positive and negative characteristics of online shopping and demonstrate the differences between men and women as well as the differences between different age groups. The consumers of Heraklion do not differ much from the average online consumer as they seem to follow the prevailing trends in terms of online shopping.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info