• Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις on line αγορές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χατζηστέργος, Στέργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2014
    Στην παρούσα εργασία γίνεται προσέγγιση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσου ανάπτυξης των Ηλεκτρονικών Αγορών. Αναλύονται τομείς που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και ...
  • Η επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νικολιδάκης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-03-2015
    Η παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην ...
  • Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καραγεωργίου, Μαρία; Χαλκιαδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής εργασίας, στο ...
  • Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κόρακα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-23
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ...
  • Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επίπεδο B2C: Η περίπτωση της MULTIRAMA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σουπιάδου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτές βρίσκονται σε ασάφεια και εμφανίζονται επιφυλακτικοί, σε ότι αφορά θέματα που έχουν άμεση σχέση με την Ασφάλεια κατά τις αγορές που πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο. ...
  • Η σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Ματαλιωτάκη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-19
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την ανάλυση των τουριστικών πρακτορείων και την εξέλιξη τους τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζοντας ότι τα τουριστικά πρακτορεία συνδυάζουν τις παροχές όλων των υπολοίπων τουριστικών ...
  • Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο Offline 2 Online ηλεκτρονικό εμπόριο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Σκουντάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος; Αποστολάκης, Αλέξανδρος; Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-11
    Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας συνεχείς αναπτυσσόμενος κλάδος στο τομέα του εμπορίου και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο των εταιριών όσο και των επιχειρήσεων καθώς στοχεύουν να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της ...
  • Η υιοθέτηση και η χρήση του ηλεκτρονικού επιχειρείν από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Σηφάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-09
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει τον υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά ...
  • Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αθανασιάδη, Αναστασία; Σφυράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ...
  • Η χρήση τεχνολογιών διαδικτύου σε ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μανινάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φαφαλιός, Παύλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-03
    Καθώς το διαδίκτυο αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, οι αγοραπωλησίες προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιούνται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό ηλεκτρονικά, ενώ παράλληλα παρατηρείται αύξηση στον αριθμό ...
  • Η χρήση του internet και επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχιακές επιχείρησεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2009
    Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει επηρεαστεί από την αναδιάρθρωση που υπέστη λόγω της τεχνολογικής επανάστασης και η αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας είναι πλέον θεμελιώδης για τον τουριστικό τομέα. Ακόμα, δεδομένου ...
  • Η χρήση του internet στις υπηρεσίες του τουρισμού και οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στο τουριστικό κύκλωμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουφός, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2012
    Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων στην χώρα μας και η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως,στην λίστα των χωρών που δέχονται τουρίστες.Το ιντερνέτ παρουσιάζεται,μέσα από έρευνες που έχουν ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκης, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φουκαράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2011
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου. Το Internet, όπως είναι η διεθνής ονομασία του, είναι ...
  • Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της κρητικής αγοράς. Πραγματικότητα και προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λουράκη, Έλλη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτεντάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2011
    Ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο θέμα είναι ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Κρήτη είναι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (M.M.E.) και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι ένα ζήτημα το οποίο θα μας απασχολήσει στο μέλλον αρκετά. ...
  • Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Φερετζάκη, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-01-2015
    Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, την αύξηση του επιχειρησιακού ανταγωνισμού και την ανάπτυξη του διαδικτύου, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αλλαγή στο πλαίσιο λειτουργίας και δραστηριότητας του εμπορίου. Με τη χρήση ...
  • Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής - επικοινωνιών και ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κυραλάκη, Θεονύμφη; Αμαρυλλίς, Μηλιαρά
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-07-2012
    Η παρακάτω μελέτη έχει ως κύριο στόχο την παρουσίαση και την αξιολόγηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας της Κρήτης, η οποίες εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν ...
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαλάτου, Μαρία; Μούλιο, Ολιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2009
    Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η απήχηση του νέου μέσου στον μέσο καταναλωτή – ...
  • Ηλεκτρονικό δημοπρατήριο αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαστάκης, Γεώργιος; Κουνελάκης, Ιάκωβος; Χατζάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05
    Στο σύγχρονο εμπόριο η τάση για ένα διαδραστικό ηλεκτρονικό εμπορικό σύστημα δε μπορεί να αφήσει ανέπαφο κανέναν τομέα που περιέχει αγορά και πώληση προϊόντων. Η ανάγκη αγοραστών και πωλητών να ανταλλάξουν πληροφορίες με ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ασφάλεια συναλλαγών - Η περίπτωση των καταναλωτών στον Ν. Λασιθίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Τσάτσι, Άλντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-15
    Οι τεράστιες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν συμβάλλει στο να προοδεύσει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Μία από τις τεράστιες εξελίξεις στον κλάδο των εμπορικών συναλλαγών αποτελεί η χρησιμοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και εξωστρέφεια: σύγκριση μεταξύ χωρών της Ε.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Αραούζου, Αλεξάνδρα-Μαρία; Μότσιου, Μιχαέλα-Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-08-22
    Η πτυχιακή μας επικεντρώνεται και ερευνά την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εξωστρέφειας και πως αυτά τα δύο συνδέονται και πετυχαίνουν σωστές εξαγωγές αλλά και εισαγωγές ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ...