Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Πιτσούλη, Έσθηρ"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
E-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω internet.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2011Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά πληροφορίες και ... -
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχεία 4 * της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-03-2010Η ανάγκη για εκσυγχρονισμό και ανταγωνιστικότητα ώθησε τις επιχειρήσεις να ενεργοποιήσουν την αποτελεσματική διαχείριση του προσωπικού τους, αφού έχουν κατανοήσει σαφώς ότι το ανθρώπινο δυναμικό είναι η κινητήρια δύναμη ... -
Διοίκηση ανθρώπινων πόρων. Η συμβολή της στην βελτίωση των τουριστικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2010Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και το πώς αυτή μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση των τουριστικών επιχειρήσεων. Θα αναλύσουμε την επιστήμη της διοίκησης και την διοίκηση στις τουριστικές ... -
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στον ξενοδοχειακό τομέα. Απαιτήσεις, προβληματισμοί και προτάσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-09-2011Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ασχολείται με τη συστηματική και μακροχρόνια αντιμετώπιση των ανθρώπινων πόρων μιας οργάνωσης επιδιώκοντας τον σχεδιασμό των δραστηριοτήτων και των πολιτικών για το προσωπικό με τρόπο που ... -
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και η ανάπτυξη τους στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2010Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού έχουν σα σκοπό τη διατήρηση του περιβάλλοντος, όμως εδώ τίθεται το ερώτημα για το κατά πόσο μπορούν να αναπτυχθούν και οι μορφές του μαζικού τουρισμού, ώστε να είναι φιλικές προς το περιβάλλον. ... -
Η εφαρμογή των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας στον τομέα παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών, η περίπτωση των ξενοδοχείων 5* στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-03-2010Στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας πιστεύεται ότι μπορούμε να φθάσουμε στο αναβαθμισμένο αποτέλεσμα αν συνεχώς προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας υιοθετήθηκε από επιχειρήσεις παγκοσμίως ως ένα ισχυρό ... -
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-02-2010Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων ... -
Ο ρόλος του tour operator στην οργάνωση και εκτέλεση ταξιδιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2011Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται σε βιβλιογραφική έρευνα και χωρίζεται σε τέσσερα μέρη.Ο λόγος ο οποίος με ώθησε σε αυτή την βιβλιογραφική έρευνα είναι η έλλειψη Ελληνικών TourOperators(Διοργανωτών Ταξιδίων), όπως η ... -
Οργάνωση και λειτουργία των τουριστικών γραφείων. Ο ρόλος των tour operator στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2010Το «ταξίδι» δεν αποτελεί μια πρόσφατη δραστηριότητα του βιομηχανικού πολιτισμού μας. Στις μέρες μας φαίνεται να έχει αποκτήσει μια διαφορετική μορφή σε σχέση με εκείνη των θρησκευτικών, εμπορικών και πολεμικών μετακινήσεων ... -
Τα CRS και η σημασία τους στην λειτουργία των τουριστικών γραφείων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-12-2011Η πληροφορική τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε στον τουριστικό τομέα όπως και σε πολλούς άλλους τομείς βέβαια. Οι ανάγκες για βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας οδήγησαν στην αναζήτηση νέων μεθόδων. Έτσι οι αρχές ...