• Logistics στο χώρο των super market στο νομό Αργολίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βασιλάκος, Χαρίλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Φαίνεται ότι έχουμε εισέλθει σε μια εποχή όπου οι κανόνες ανταγωνισμού είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που επικρατούσαν στο παρελθόν. Ένα νέο ερμηνευτικό πρότυπο ανταγωνισμού αναδύεται, όπου τα logistics και το δίκτυο ...
  • Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας νωπών φρούτων και κατεψυγμένων προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ραπτίδης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αξιολόγηση του τρόπου λειτουργίας της αλυσίδας εφοδιασμού των νωπών λαχανικών. Συγκεκριμένα, πραγματοποιείται ανάλυση ως προς τα αγροτικά προϊόντα και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να ...
  • Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δασκολιάς, Ιωάννης; Ανδρουλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ...
  • Μελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ταμπακάκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ που προκύπτουν μέσα από την ενοποίηση του IMS και των τεχνολογιών που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Για αυτό το σκοπό ...
  • Μελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βελίτσκος, Παντελής; Μουστάκας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την ...
  • Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκόρου, Αρχοντία-Μελίνα; Καπάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Οι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση ...
  • Νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του έλληνα και ευρωπαίου καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ηλιάδου, Παρθένα; Χατζηγιάννη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί η συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υφίστανται για την προστασία του καταναλωτή. Εξετάζονται με άξονες τις δύο διακρίσεις οι οποίες είναι δυνατές ως προς ...
  • Τεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουκότζηλας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, ...