• 3D animated ταινία μικρού μήκους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τριανταφυλλίδου, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-02
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων σε τρισδιάστατη μορφή. Για την διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκαν τα προγράμματα Maya 2018 Student Version για ...
  • Boatguide: ένα portal για την θάλασσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδριώτης, Ιωάννης; Χρονόπουλος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2008
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση θαλάσσιου-τουριστικού portal με έμφαση στην επιχειρηματική συνεργασία το οποίο θα υποστηρίζει η παρακάτω λειτουργικότητα: • Portal για την θάλασσα, ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπελαδάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-03
    Η πτυχιακή αυτή έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την παιχνιδομηχανή Unity3D. Επιπροσθέτως έδωσα παραπάνω έμφαση στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας finite ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση turn-based card game στη Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Σαριδάκης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-01
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία ενός δυσδιάστατου παιχνιδιού πολλών παικτών με ψηφιακές κάρτες,. Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να μπορούν να συνδεθούν στο παιχνίδι με τον δικό τους προσωπικό λογαριασμό ...
  • e-Projects.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λιοδάκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-06-2009
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι μια εφαρμογή για τη διαχείριση των προγραμμάτων ενός φορέα (ερευνητικού εργαστηρίου / οργανισμού) μέσω διαδικτύου (Web Application). Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί σε τεχνολογία ...
  • Exergames για τους ασθενείς με νόσο του Πάρκινσον, χρησιμοποιώντας το Microsoft Kinect.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Παπαδόπουλος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016
    Οι ασθενείς με Parkinson που ακολουθούν παραδοσιακά προγράμματα αποκατάστασης ενδέχεται να βαρεθούν, να χάσουν το ενδιαφέρον τους και να εγκαταλείψουν, εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων και προβλέψιμων ασκήσεων αποκατάστασης. ...
  • Υλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engine

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Τροχίδης-Ευθυμιάδης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-11
    Σε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες τεχνικές για την δημιουργία ενός περιβάλλοντος για ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, ώστε να πετύχουμε μια πολύ καλή ποιότητα στα γραφικά και στην δημιουργία του ...
  • Δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κουνδουράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-30
    Αυτή η διατριβή αφορά τη δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού επιβίωσης για υπολογιστές το οποίο αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Game Engine και σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Aseprite για τα μοντέλα ...
  • Μια serious game πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη θεραπείας ατόμων με φοβίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09
    Οι φοβίες είναι ένα είδος Διαταραχής Άγχους με πάσχον ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί η Θεραπεία Έκθεσης Εικονικής Πραγματικότητας, που βοηθάει στη θεραπεία φοβιών με τη χρήση ...
  • Ανάπτυξη δισδιάστατου παιχνιδιού στο Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαυρογενάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-05
    Το θέμα της πτυχιακής αφορά την δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού πλατφόρμας το οποίο έχει αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και είναι συμβατό για υπολογιστές. Χρησιμοποιήθηκαν διάφορα tilesets για την δημιουργία ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σταυρόπουλος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2014
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χουΐρη, Μαριάνθη; Χουΐρη, Φαίδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2015
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τη Φυσική Ε’ Δημοτικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαρινάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2015
    Στην εποχή στην οποία ζούμε η τεχνολογία έχει εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής. Ένας από τους χώρους που έχει αρχίσει να εκμεταλλεύεται τις αμέτρητες δυνατότητες της τεχνολογίας, είναι και ο χώρος της ...
  • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Πατεράκης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-02
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός shared-screen Action multiplayer ηλεκτρονικού παιχνιδού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Unity3D και της γλώσσας ...
  • Ανάπτυξη παιχνιδιού τύπου " Space shoot'em up" για PDA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σπύρογλου, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου “Space shoot ‘em up” για PDA χρησιμοποιώντας παράλληλα τα σωστά εργαλεία και τις κατάλληλες μεθόδους προγραμματισμού έτσι ώστε η κατασκευή του ...
  • Βίντεο μικρού μήκους / ντοκυμαντέρ για την οικολογική καταστροφή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαγεωργίου, Ιωάννης; Τσατσαρίδης, Οδυσσέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-12-2011
    Στην παρακάτω πτυχιακή εργασία χρησιμοποιήσαμε διάφορα πολυμεσικά προγράμματα, με τα οποία δημιουργήσαμε ένα βίντεο μικρού μήκους με θέμα την οικολογική καταστροφή και τις επιπτώσεις της στη Γή και τον άνθρωπο. Προσπαθήσαμε ...
  • Δημιουργία flash & actionscript game - Sudoku.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κυριαζής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-05-2009
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ένα παιχνίδι strategy, το sudoku. Το παιχνίδι αποτελείται από ένα πλέγμα 81 τετραγώνων, με πιο έντονες γραμμές που το χωρίζουν σε 9 τετράγωνα (3Χ3). Σκοπός του παιχνιδιού είναι ...
  • Δημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κοκκώνη, Θεοφανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-08
    Τα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ...
  • Δημιουργία ιστοτόπου διαδικτυακών κρατήσεων-ενοικίασης δωματίων ξενοδοχειακών καταλυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Αδικημενάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2014
    Ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης διατριβής είναι η οικοδόμηση ενός δικτυακού τόπου για ένα ταξιδιωτικό γραφείο, με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου, το Drupal. Ειδική σημασία και προτεραιότητα έχει δοθεί ...
  • Δημιουργία οπτικοακουστικής παραγωγής για δύο Kinect-based παιχνίδια.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δημητρίου-Πετρίδη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-03
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει αναφορά στη δημιουργία μιας οπτικοακουστικής παραγωγής, ενός βίντεο, που θα παρουσιάζει δυο Kinect-based βιντεοπαιχνίδια για Παρκινσονικούς ασθενείς, που αναπτύχθηκαν από μαθητές ...