• Νέες μορφές επιχειρηματικών λειτουργιών, η περίπτωση του mobile marketing στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αντωνάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2013
    Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη στην χρήση κινητών τηλεφώνων είναι αλματώδης. Από απλές συσκευές τηλεφωνικής ομιλίας έχουν μετατραπεί πλέον σε αντικείμενα απόλυτα απαραίτητα καθημερινής χρήσης και ενημέρωσης. 0ι λειτουργίες ...