• Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως εργαλείο του μάρκετινγκ απο τις ΜΜΕ της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αναγνωστάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτεντάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2011
    Καταναλωτής ονομάζεται ο τελικός χρήστης αγαθών ή υπηρεσιών, ενώ ως Καταναλωτική Συμπεριφορά ορίζουμε τη μελέτη της διαδικασίας κατά την οποία άτομα επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν αγαθά και υπηρεσίες για ...
  • Τουρισμός και μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αναγνωστάκη, Ειρήνη; Γκουγκούμη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τερζάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2013
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολούμαστε με τον τουρισμό της Ελλάδας και πώς αυτός προβάλλεται σήμερα από διάφορους αρμόδιους φορείς μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Ειδική αναφορά δίνεται στην προβολή του τουρισμού ...