• Mix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γερογιαννάκη, Ειρήνη-Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Στη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ...