• Αναβαλλόμενη φορολογία στις ελληνικές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΔΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
    Συγγραφείς: Γιακουμάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταμπουρατζή, Ευθαλία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-22
    Στην κάτωθι διπλωματική εργασία γίνεται μια προσπάθεια πλήρης παρουσίασης του Διεθνές Λογιστικού Προτύπου 12 « Φόροι Εισοδήματος », που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα λογιστικά πρότυπα που εφαρμόσθηκαν από την Ε.Ε ως ...
  • Ενιαίο λογιστικό σχέδιο και οι λειτουργίες των λογαριασμών τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιακουμάκης, Ιωάννης; Μελαδάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιμπούκης, Σταύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-12-2010
    Το Γ.Λ.Σ. αποτελεί σύστημα κανόνων ταξινόμησης των λογιστικών μεγεθών, που σκοπό έχει την τυποποίηση των οικονομικών μεγεθών της χώρας τηρώντας κάποιους λογαριασμούς με ενιαίο τρόπο. Επομένως: Λογιστικό σχέδιο μιας επιχείρησης ...
  • Οι επιπτώσεις του μάρκετινγκ στους Tour Operators.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιακουμάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Σαατσάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-10-2011
    Ο σκοπός της έρευνας που έχει η εργασία αυτή αναφέρεται στις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι ενέργειες μάρκετινγκ των tour operators, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, στη λειτουργία τους.