Toggle navigation
Ελληνικά
English
English
Ελληνικά
English
Login
Toggle navigation
View Item
Apothesis Home
ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete
Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses
View Item
Apothesis Home
ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete
Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Οι επιπτώσεις του μάρκετινγκ στους Tour Operators.
The impact of marketing in tour operators.
View/
Open
Giakoumakis2011.pdf (1.226Mb)
Date
2011-10-10
Author
Γιακουμάκης, Ιωάννης
Giakoumakis, Ioannis
Metadata
Show full item record
Abstract
Ο σκοπός της έρευνας που έχει η εργασία αυτή αναφέρεται στις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι ενέργειες μάρκετινγκ των tour operators, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, στη λειτουργία τους.
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12688/7255
Collections
Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses
[9026]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info
Browse
All of Apothesis
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Keywords
Advisors
This Collection
By Issue Date
Authors
Keywords
Advisors
My Account
Login
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info