• Η επίδραση των πολυμέσων και του διαδικτύου στις στρατηγικές και εφαρμογές του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δαμίγος, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Ο όρος «πολυμέσα» είναι από τους πλέον συζητημένους στη δεκαετία του '90 και υποδεικνύει μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογική ανάπτυξη στον κόσμο των επικοινωνιών, των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Μέχρι πριν λίγα χρόνια ...