Η επίδραση των πολυμέσων και του διαδικτύου στις στρατηγικές και εφαρμογές του marketing.
Internet and multimedia in strategies and marketing applications.
Abstract
Ο όρος «πολυμέσα» είναι από τους πλέον συζητημένους στη δεκαετία του '90 και υποδεικνύει μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογική ανάπτυξη στον κόσμο των επικοινωνιών, των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Μέχρι πριν λίγα χρόνια οι δυνατότητες των υπολογιστών ήταν πολύ περιορισμένες αλλά και οικονομικά ανασταλτικές για την ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών. Η εικόνα αυτή έχει αλλάξει σήμερα με την ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών σε πολλούς τομείς, είτε σε off-line εφαρμογές (CD-ROM),είτε σε on-line εφαρμογές(ηλεκτρονικό κιόσκι). Όλη αυτή η δυναμική ανάπτυξη των πολυμέσων δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την επιστήμη του μάρκετινγκ. Τα πολυμέσα χρησιμοποιούν και συνδυάζουν ήχο, κείμενο, κινούμενη εικόνα και γραφικά, δηλαδή μέσα που επιδρούν σε διαφορετικές αισθήσεις για την παρουσίαση των πληροφοριών. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό των πολυμέσων είναι η αμφίδρομη συμμετοχή του χρήστη, δηλαδή ο χρήστης μπορεί να καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα του εμφανιστεί η πληροφορία(μορφή, ταχύτητα, σειρά κ.α.). Τέλος, μια εφαρμογή πολυμέσων θα πρέπει να παρέχει ένα φιλικό τρόπο επικοινωνίας με τον χρήστη. Με άλλα λόγια εάν ένας χρήστης δυσκολεύεται να καταλάβει πως ακριβώς θα ανακτήσει μια πληροφορία που θέλει από μια εφαρμογή, τότε το πιθανότερο είναι να την απορρίψει. Τα πολυμέσα μας δίνουν τη δυνατότητα να θέσουμε όλα τα πλεονεκτήματα της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τον πελάτη, στην υπηρεσία του μάρκετινγκ, εφαρμόζοντας τα σε μια πληθώρα λειτουργιών στο μάρκετινγκ.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info