• Η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκη, Δέσποινα; Πιπίτσα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται ...