Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Μπάρλας, Νικόλαος"
-
Η εξέλιξη της διαφήμισης στην ελληνική τηλεόραση
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς: Καρυάκατζης, Ιωάννης; Μπάρλας, Νικόλαος
Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-23Με την έννοια «Διαφήμιση» εννοούμε την διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Στην πιο απλή σημασία της η λέξη «διαφήμιση» σημαίνει: «να τραβάς την προσοχή ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες