• Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ρεθύμνου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπάς, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-28
    Η διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο ‘διαφήμιση’ εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στην διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, ...