• Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλοκαμάκη, Ελένη; Σαρλάμη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαστεφανάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-25
    Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις. Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας ...