Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Ραπανάκη, Μαρία"
-
Η επίδραση των μορφών προβολής και προώθησης στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο λιανικό εμπόριο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Ραπανάκη, Μαρία; Χαλκιαδάκη, Αργυρώ
Επιβλέπων καθηγητής: Κυρέζης, Νικόλαος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Ως λιανεμπόριο θεωρούνται όλες οι δραστηριότητες που παίρνουν μέρος στην πώληση αγαθών ή υπηρεσιών απευθείας στους τελικούς καταναλωτές για προσωπική, μη επαγγελματική χρήση. Κάθε οργανισμός που κάνει τέτοιου είδους πωλήσεις ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες