• Βαθμός ικανοποίησης των πελατών του αεροδρομίου απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σαπανίδου, Σελήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία τριάντα χρόνια. Όμως υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι σε μεγάλο βαθμό, μια μερίδα των τουριστικών οργανισμών, αγνοούν τις ανάγκες και ...