• Υλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engine

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Τροχίδης-Ευθυμιάδης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-11
    Σε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες τεχνικές για την δημιουργία ενός περιβάλλοντος για ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, ώστε να πετύχουμε μια πολύ καλή ποιότητα στα γραφικά και στην δημιουργία του ...