• Social media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φίλη, Άννα-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Για τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό ...