• Μάρκετινγκ εκδηλώσεων: Η περίπτωση των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουμάκκου, Μαγδαληνή; Πύλιαρη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-15
    Στην παρούσα εργασία ορίζονται, αναλύονται και παρουσιάζονται οι μέθοδοι οι οποίοι ακολουθούνται κατά την διοργάνωση εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα τη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με διεθνή χαρακτήρα. Η εργασία ...