Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Christodoulaki, Despoina"
-
Στρατηγική ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η περίπτωση του e-Marketing Conference for Business 2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Χριστοδουλάκη, Δέσποινα
Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015Η θέμα της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στην ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ και τα πως οι νέες τεχνολογίες εφαρμόζονται ώστε να προκύψει διαφήμιση, προώθηση και δημιουργία brand. Στη μελέτη περίπτωσης θα αναλυθεί το ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες