• Τεχνικές προώθησης εμπορικών επιχειρήσεων μέσω κοινωνικών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φουκαράκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-03
    Με την παρούσα εργασία αναφερόμαστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με εστίαση στο Facebook. Συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε την πιθανή χρήση του από μια επιχείρηση, τις κοινωνικές ομάδες στις οποίες απευθύνεται και θα αναλύσουμε ...