• Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο τραπεζικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουλούρης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-07
    Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει, αφού οριοθετήσει το σύγχρονο υπόδειγμα λειτουργίας των Τραπεζών, να παρουσιάσει την ποικιλία των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, με την οποία έρχεται σε επαφή το πελατειακό κοινό της ...