• Η σύγχρονη τεχνολογία στην ανάπτυξη του Front office (reception) ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Μαρία; Βουλγαρέλη; Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2008
    Η υποδοχή του ξενοδοχείου – Front Office, είναι ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου. Είναι ο πρώτος και ο τελευταίος χώρος όπου οι πελάτες μας θα έρθουν σε επαφή με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Η υποδοχή του ...
  • Οργάνωση και λειτουργία επισιτιστικών τµηµάτων παραθεριστικής ξενοδοχειακής µονάδας µε ειδική αναφορά στην εφαρµογή υπηρεσιών Marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παγωμένου, Παναγιώτα; Μαθιούδακη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2014
    Τα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχειακών μονάδων αποτελούν ένα σημαντικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Η ορθή οργάνωση τους και η παροχή από αυτές ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων προσφέρουν ένα ιδιαίτερα σημαντικό ...