• Προσδιορισμός και αξιολόγηση των στρατηγικών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας σε μια επιχείρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μηλίτση, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαλανάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-07-2012
    Η επιχειρησιακή επικοινωνία ως βασικό στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε να ερευνηθεί και να αναπτυχτεί ...