• Η χρήση της τουριστικής διαφήμισης ως μοχλός τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Χερσονήσου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρδάρη, Δήμητρα; Μουτουσίδη, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγέλη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο τουρισμός κατατάσσεται σήμερα διεθνώς μεταξύ των πλέον σημαντικών βιομηχανιών με ταχείς ρυθμούς αύξησης του κύκλου εργασιών του και με σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη,σε εθνικό επίπεδο,στην απασχόληση και στις ...