• Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σημερινά δεδομένα και εξελίξεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπατσωνάκη, Πηνελόπη; Καλαϊτζή, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-05-2009
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό Τομέα και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια ...