• Σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ στο χώρο των αγροτικών προϊόντων: Η περίπτωση του ελαιολάδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καναβάκης, Χαρίλαος; Σπυριδάκης, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015
    Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα παρουσιασθεί στο πρώτο μέρος η έννοια και η εξέλιξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ και στη συνέχεια πιο αναλυτικά το Αγροτικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Τροφίμων. Θα παρουσιασθούν τα ...